Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgezel voor shortski tss 8-14 maart

Status
Niet open voor verdere reacties.

skilover

New Member
Hallo, ik zoek reisgenoten M/V voor shortski met vertrek en retour tussen 8/3 - 14/3 ikzelf beschik dan niet over vervoer en ben dus aangewezen op reisorg. zoals skiworld... of andere
Ben 49j, redelijk- maar vooral gedreven skier - ga vooral voor het skiën, gezelligheid 's avonds graag meegenomen maar geen grote aprés toestanden... Verder alles nog vast te leggen.
Mocht iemand interesse hebben ? laat iets weten dan kunnen we eventueel nader kennis maken en verder afpreken. Woonachtig WVl.
groetjes
G

Ski Begint Maart

Dag Skilover,

Ik ben ook nog op zoek naar 1 of meerdere ervaren skiërs. Ik wacht het weer een beetje af en ik zou graag nog een kleine week naar Sint-Anton gaan. Ik beschik over een ruime wagen, dus is vervoer geen probleem. Ben zelf een goed getrainde en ervaren skiër. Ik ski bijna de hele dag en op mij zal je zeker niet moeten wachten, integendeel. Dus...heb je interesse, laat mij iets weten.

Doei, Peter

Ja Peter, zeker interesse - voor Periode 8maart - ... 4 skidagen...
al ben ik St anton beetje beu gezien - maar goed sneeuw zal we lsuper zijn
zie dat er her en der wel interessante hotel aanbiedingen zijn voor 4 dagen
gebieden welke mij wel nog interesseren:
Isghl, solden, Montafon (zeer mooi en rustig en goede prijzen), naar Serfaus wil ik graag nog eens terug met goede sneeuw cond ...
mvg
Geert - skilover62@gmail.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...