Reisgezellen gezocht Grote vakantie!

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door caroke27, 25 nov 2018.

1. caroke27

caroke27 New Member

Hey,

Ik ben op zoek naar vrouwen die graag zin hebben om in de grote vakantie op vakantie te gaan. Ik zelf ben 34 jaar, dus mensen rond die leeftijd (25-40) mogen mij altijd contacteren.
    Wanneer wil ik gaan is nog vrij ruim. Ik ben juli en augustus vrij enkel de week van 5-9 aug zijn al bezet. Ook de laatste week augustus liever niet. Verder ligt alles nog open. Naar waar: een zonnige bestemming, niet echt een voorkeur, liever wel binnen Europa.
    Ik hou van een vakantie combinatie strand en cultuur. Avontuur is niet echt aan mij besteed, ben niet zo'n avontuurlijk persoon. Ik ben zelf van de Antwerpse kempen dus liever mensen van deze regio daar het dan makkelijker is om op voorhand contact op te nemen. Heb via deze weg al 2 maal een vakantie gedaan en dit was zeer goed meegevallen. Ben ook wel een sociaal persoon.

Hopelijk zijn er mensen die zich kunnen vinden hierin. Ik ben alvast benieuwd.

Groetjes Carolien

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie