Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgezellen gezocht Patagonië

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kurry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kurry

New Member
Hallo!
Ik ben Kurt, 25 jaar afkomstig van Woesten, gelegen in het hartje Westhoek maar nu woonachtig te Gent en op dit moment werkzaam aan de Gentse Universiteit.

ik ben van plan dit najaar Zuid Amerika te verkennen. Gedurende een 4tal maanden (oktober tem januari) zou ik graag Bolivië - Argentinië - Chili verkennen. Vooral Patagonië is een bestemming die me tot de verbeelding spreekt en die ik dus uitvoerig wil verkennen!
Ook voor wat werken onderweg ben ik niet schuw (bv. vrijwilligerswerk voor wat eten en inwonen), vooral duurzame projecten spreken me hierbij aan.
Dit is mogelijkheid, geen vereiste...

rondtrekken, wildkamperen, natuur, mensen ontmoeten, steden ontdekken, zoveel mogelijk in contact komen met het echte continent... zijn allemaal kernwoorden waaraan ik denk... maar vooral ook de slagzin "niets moet alles mag" zegt alles!

Heb je zin om een deel van de tijd (of heel de tijd) samen op zwier te gaan, of heb je toevallig in die periode ook reeds ongeveer dezelfde plannen of ideeën gemaakt, laat zeker iets weten! Altijd interessant om anderen te horen en contacten te leggen!

zegt dit je wat, aarzel niet en laat zeker iets weten!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...