Ik ben Britt, 21 jaar jong. En ben er dringend aan toe om er eens tussenuit te gaan.
Ik had graag van LA naar Mexico getrokken maar vind geen reisgeno(o)t(e).Ik had dit graag zo goedkoop mogelijk gedaan en het zal dus vooral backpacking worden. Wanneer en hoe kan nog allemaal worden afgesproken. Ik ben van plan om pas een planning te maken als er iemand geinteresseerd is zodat we tesamen voor een eenvoudige oplossing kunnen zorgen. De trip kan eventueel ook langer worden. Ben toch zeker van plan een tijdje in Mexico te blijven en er wel wat van de Maya cultuur op te snuiven.
Geinteresseerden mogen altijd hier een berichtje achterlaten of een mail sturen naar ofwel sweet.crazy.angel@gmail.vom en anders enemaoffthestate@hotmail.com
Je kan ook altijd mijn myspace profiel checken. dan heb je al ongeveer een beeld van me en dat is op www.myspace.com/sweet_crazy_angel
het spijt me om te melden dat mijn planning gewijzigd is en dat ik deze reis niet meer zal kunnen maken.Vooral dan dit jaar toch niet.
Toch bedankt voor al de reacties die ik heb gehad en succes met jullie verdere reisplannen