reisgezellige reisgenote gezocht voor zon met mn bootje doorheen (zuidelijk) europa, kan van nu tm 1.2021

hi reis-liefhebster

ik, Lucas, reis met mijn bootje in noord france, luxemburg of nederland (afhankelijk van het weer): ben net gepensioneerd, actief, 15 jaar wereld bereisd met motorhome en partner (die niet langer mee kan wegens gezondheid), nu enkel met bootje achter mijn4x4 jeep: boot in water voor mooiste stukken; 2 e-bikes aan boord; flexibel programma

Als je zin hebt mee te varen, daarbij te wandelen of fetsen langs natuur en mooiste plaatsjes vh land/regio...?

ben positief, niet-roker, normaal en gezond, en zonder problemen (en zoek/verwacht dat alles ook van mn reispartner)

vragen staat vrij; ik zal eerlijk antwoorden, heb geen zin in ellenlang over en weer emailen, ben nogal direct, spontaan,

extravert, ex-manager, 1.8m x70kg, hou van zon; 5 talen; hobby =reis/foto/lezen/beetje cultuur-natuur-relax alles kan niks moet

2 dochters, 4 kleinkids

En jij? Als je zin hebt mee te varen, daarbij te wandelen of fetsen langs natuur en mooiste plaatsjes vh land/regio...? ik reis vanaf nu tm 25.7, 15.8 tm 13.10 (tussenin reis in al geboekte reis) en daarna vanaf 26.10 tm 24.12 verder doorheen (zuidelijk) europa in zelfde bootje (met douche wc water keukentje, slaapplaats, binnensturing, nieuwe buitenboordmotor; achter mijn nieuwe 4x4

tot mailens, snel? ciao

hoi Mirjam, blij je te lezen.
In die periode ben ik ofwel ergens in Turkije/Armenië onderweg, of in Italië, Corsica, Mallorca... en zak ik verder af naar zuid Spanje...
Misschien heb ik dan al mn nieuwe mobilhome (vandaar Turkije/Armenië ) anders met jeep en bootje (Corsica, Mallorca..) omgebouwd tot caravanboot voor op land en …. idem op water. Niet mooi om te zien maar deed er mee wat ik hem vroeg: met oa af en toe mn broer een weekje of mn zus 2 weekjes à boord, oa in de baai rond Dubrovnik, Thessaloniki, de kanalen en rivieren van Ierland en UK...en de Provence. WC en douche zijn apart; de kabine is dus 2.5m hoog (dankzij een gewone ‘beveiligde deur) met 2 aparte bedden L en R , en een afscheiding in doek; LED verlichting; kitchenette tov de binnenbesturing (die ik ook met joystick van buiten kan sturen). Nieuwe buitenboordmotor. Doordat zo klein erg handig te varen en aanmeren en sluizen enz. In principe wildcamping, ook op water, en 1x/week in B&B of op ‘camping of in marina.
Dus… Als je zin hebt mee te varen, daarbij te wandelen of fietsen langs natuur en mooiste plaatsjes vh land/regio, wat cultuur te snuiven ...?

IK ben positief, niet-roker, normaal en gezond, en zonder problemen (en zoek/verwacht dat alles ook van mn reispartner)

vragen staat vrij; ik zal eerlijk antwoorden, heb geen zin in ellenlang over en weer emailen, ben nogal direct, spontaan,

extravert, ex-manager, 1.8m x70kg, hou van zon; 5 talen; hobby =reis (maar liever niet aleen) enorm veel (na de andere continenten in 500.000km per mobilhome nu enkel nog in Europa)/foto/lezen/beetje cultuur-natuur-relax alles kan niks moet

2 dochters, 4 kleinkids

Mag ik wat meer info over jou?
en dan mekaar eens ontmoeten (ik kan enkel tussen 26 en 29.7 en van 19 tm 25.8)

ik kijk uit naar je feedback, ciao

Lucas

Bijlagen

Mirjam

New Member
Hoi Lucas
Ik zie je berichtjes nu pas.
Ik ben niet zo van de lange mails en...
Er komt zo een zus van mij voor een paar dagen langs.
Is het een idee om ergens af te spreken eind juli? Of zal ik je een keer te bellen als mijn zus weer vertrokken is?
Groetjes Mirjam

ielde

Member
hallo lucas
ben vlaamse van 63 en heb wel zin om een stuk samen te wandelen( kruipen,rijden,roeien,fietsen,zwemmen )
k ben momenteel in belgie maar woon grotendeels in Fr
indien interesse kunnen we mekaaar eens in t echt zien
Groetjes
Hildegarde

Bovenaan