Reisgezellin gezocht voor Brazilië 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tourinho

New Member
Reisgezellin gezocht voor Brazilië in sept of okt 2013

Hallo,

ik plan in sept of okt 2013 naar Brazilië te gaan. Er ligt nog niet veel vast. Ik wil enkele dagen bij vrienden in Altamira verblijven (in Noorden). De rest v/d 3 weken wil ik rondtrekken. Het noorden van Brazilië heb ik nog niet gedaan dus wel zeker even langs de Amazone passeren. Voor de rest staat alles nog open. Het liefst zou ik reis met een vrouwtje ergens tussen 36 en 45 (zelf ben ik tegen de reis 44).
Ik kan me behelpen in het Portugees, dus dat mag ons niet tegenhouden. Gaan doe ik zowiezo, het is echter fijn met z'n 2 te reizen. Zin om eventueel mee te gaan? Laat ons kennismaken en zien of het klickt !

Laatst bewerkt:
amazone sep 2013

Hoi,

Denk er over om rond 19 september naar Belem te gaan voor een concert van Ivete Sangalo en wil dan als ik daar toch ben ook graag de Amazone in.....wil dan ergens een amazone boot nemen om van Belem naar Santarem te gaan en daar dan nog een paar dagen te blijven. Nadien en daarvoor verblijf ik bij vrienden in Fortaleza. Misschien kunnen we het gedeelte van de Amazone gezamenlijk doen? Is sowieso al beter als er iemand op je spullen kan passen als jij daar even niet toe in staat bent. Ik ben trouwens een vrouw van 44 jaar en spreek ook een aardig woordje portugees. Ik hoor het wel!

Noorden van Brazilie September 2013

Oi Forta, fijn idee. Mijn plannen zijn ondertussen concreter. Ik kom aan in Belém op 8 september en wil enkele dagen naar Ilha de Marajo gaan. Daarna ga ik naar Altamira voor enkele dagen logeren bij vrienden. Daar zal ik een reis naar de Amazone of de Pantanal uitstippelen. Als het de Amazone wordt dacht ik naar Manaus te gaan, is dus een ander traject dan het jouwe. Laat ons dat even bespreken off-line, heb geen idee fix :-). Ik zie wel mogelijkheden. Op 24 of 25 september zet ik de terugreis in en daarvoor wil ik ook nog enkele dagen bij de vrienden blijven. Ik hoop dat de periodes voldoende overlappen! Wat denk je om verder in-private af te spreken? Je kan me email'n op pdeseranno at gmail dot com
Espero ate pouco ;-)

berichtje verstuurd

Heb je een berichtje gestuurd via de mail......ik zie ook wel mogelijkheden daar Pantanal of Manaus ook kan en ik in diezelfde periode daar ook ben. Ik hoor je wel!:good:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan