Reisgezellin gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

miepmiep

New Member
Reisgenote gezocht - Wie doet voorstel?

Hallo,

Ik ben op zoek naar vrouwelijk gezelschap (+20), om samen op reis te gaan. Ikzelf ben juist de dertig gepasseerd.

Welke vakantie? Ik sta open voor allerlei soorten vakantie... winter of zon...(en als 't kan allebei :-) Luxueus of sober... actief of passief... kortom bijna alles kan ;-) En 't is gewoon hoog tijd om er nog eens tussenuit te knijpen...

De laatste jaren heb ik verschillende reizen gedaan, korte en lange, kortbij en ver...

Heb je zin om er samen met mij iets leuks van te maken, en/of wil je wat meer weten, dan geef je maar een seintje.

Wie heeft er zin en doet me een voorstel?

Indien nodig (jaja, met de financiële crisis van tegenwoordig ;-) wil ik eventueel financieel wat bijspringen.

Groetjes en hopelijk tot binnenkort !!
Jeanke

Laatst bewerkt:
dag miepmiep.

ik was gestart op het forum van Joker met een reisgenoten-zoektocht. er is reeds een interresse van 2 andere mensen, zijnde een meid van 25 uit Brugge en een kerel van 31 uit de provincie Antwerpen. Verder ben ik een jongeman van 32 uit de provincie Antwerpen en ik heb nog wel zin om enkele dagen in december weg te gaan. Liefst naar een streek waar het iets warmer is en liefst ook goed weer is.

ik zou het liefst met een klein groepje gaan, want hoe meer zielen, hoe meer vreugd. En je moet met vier zijn om te kaarten zeggen ze.

Zuid Spanje boeit mij, ik denk ook dat er wel wat te beleven valt.
Verder had ik als reis in gedachten, enkele dagen een stadje bezoeken en enkele dagen de streek errond verkennen evt mbv een huurauto (of het openbaar vervoer, indien dit een beetje gunstig uitkomt)
Deze voorlopige agenda kan nog aangevuld en-of gewijzigd worden.
Indien er interresse blijkt, lijkt het mij aangewezen om kennis te maken met de (eventuele) andere reisgenoten.

meer contact op [email protected]

vele groeten,
Wim

Ik ben die kerel van 31 uit antwerpen eigenlijk :biggrin: en voor mij geldt ook: hoe meer zielen hoe meer vreugd, speelt geen rol of het vrouwelijke of mannelijke reisgezellen zijn.

hoi,

Ik ben jessie (19, bijna 20) en woon in Oostende.
Ik heb altijd zin in om te reizen, zelf zou ik het liefst Zuid Amerika doen, maar er zijn nog zo veel andere mooie dingen te zien, dus sta voor alles open.
Moest je interesse hebben mag je me altijd mailen / msn op [email protected]

groetjes jessie

Hallo!
Ik wil in het voorjaar van 2010 een rondreis gaan maken door oost-afrika (kenia, tanzania). Ik weet niet of dit je wat lijkt?
Ik wil dit wel georganiseerd doen. Zelf ben ik wel 18 jaar, maar mocht je
het leuk vinden hoor ik het graag!

Groetjes Laura

zonnige bestemming begin januari

dag miep,

Hieronder een kopie van mijn oproep :
Is er iemand die net als ik naar de zon wil.Even aan de winter willen ontsnappen! lekker luxe en ver weg .Ik wil voor een dag of 9 weg moet voor 23 januari weer terug zijn in NL .Mijn vriend kon dit keer helaas niet mee door zijn werk dus dan ga ik alleen vind ik ook prima want ik wil relaxen en moet ook nog leren maar zou het gezelliger vinden als er gezelschap bij was.Maakt mij niet uit waar als het maar boven de 26 graden is :-) Ik wil graag begin januari weg dus dat is vrij snel
Ik hou van relaxen, lekker eten,gezelligheid.
Ben jij vrouw , leeftijd 25-39, spontaan,gezellig,en iemand die niet low budget wil reizen.

Als je nog niks hebt geboekt laat het me dan snel weten wie weet zitten we dan binnenkort te chillen in de zon.

Grtjs,

Sara

reisgezellin

dag MiepMiep

ik zoek ook een reisgenoot.

Ik ben Sharon , een aziatische , 33 jr, afkomstig uit Antwerpen.

ik zou graag naar japan, hong kong, china, us, las vegas, canada etc etc willen gaan.

Jouw profiel ziet er al interessant uit.

Ik hou van lezen, reizen en koeken en eten, mmmm.
Ik hou ervan om cultuur te leren kennen.

Ik hou niet van dansen, dus uitgaan tot de late uurtjes is niet aan mij besteed.
ik zou ook elke avond op een deftig uur terug in het hotel willen zijn.
Ik zou het elke avond willen houden tot max 23à 24u.
Kwestie om uitgerust te zijn voor de volgende dag.

Is dit ook waar jij mee kan leven?
zo ja, schrijven maar!

gr
Shar

Als hier iemand geïnteresseerd in in een all in (liefst de warmere landen (cuba, markokko, jordanië, turkije, griekenland,...), mogen ze dit ook laten weten aan mij :good:

3 weken Thailand / Vietnam / Laos

Hi,

Ik wil eind augustus begin september voor drie weken naar Thailand / Vietnam / Laos. Ik wil dit keer echt op avontuur wat in mijn ogen inhoud: ticket boeken en gaan! Ik zal niet op de vloer gaan slapen maar wil toch proberen het dit jaar wat meer low budget te doen. Je kent het inderdaad wel: De crisis :biggrin: Heb al een mooi retour ticket Bangkok gezien vanaf Dusseldorf rechtstreeks voor 540 euro . Dus dat is een mooi begin mocht de reis naar Thailand gaan. Ik zie dat je veel reacties hebt, dus sterkte met kiezen :wink:

Groetjes,
Leoni

Hey Jeanke,

Ik zie dat je reisgezelschap zoekt, ben je hier nog steeds naar op zoek of ben je inmiddels al geweest ?

Ben zelf ook net de 30 (nou ja oke vooruit, ben 32 ;-)) gepasseerd. Ik ga april en mei naar Miami Beach en zoek een leuke reisgenoot. Ik ben een zon, strand, relax en stap typje dus als jij dat ook bent kan het niet misgaan ;-))

Laat maar even weten of je nog op zoek bent!

Mijn e-mail: [email protected]

Groetjes Brigitte

Hallo,

Ik ben op zoek naar vrouwelijk gezelschap (+20), om samen op reis te gaan. Ikzelf ben juist de dertig gepasseerd.

Welke vakantie? Ik sta open voor allerlei soorten vakantie... winter of zon...(en als 't kan allebei :-) Luxueus of sober... actief of passief... kortom bijna alles kan ;-) En 't is gewoon hoog tijd om er nog eens tussenuit te knijpen...

De laatste jaren heb ik verschillende reizen gedaan, korte en lange, kortbij en ver...

Heb je zin om er samen met mij iets leuks van te maken, en/of wil je wat meer weten, dan geef je maar een seintje.

Indien nodig (jaja, met de financiële crisis van tegenwoordig ;-) wil ik eventueel financieel wat bijspringen.

Jeanke

ga je met mij mee ??

Hallo,

Jeanke

Ga je met mij mee ???
Moet je heel vlug kunnen pakken, ik vertrek aanstaande zondag !!!
Veel info over waar-wat-hoe en wie ik ben op www.rinique.net

(zelf gemaakt dus door de foutjes heen kijken)

Nieuwe kandidate?

Hallokes, miepmiep hier :-)

De topic is weer open! Iemand interesse?

Groetjes

Hallo,

Jeanke

mijn voorstel: :-)

Hallo,
alhoewel ik dus geen vrouw ben, lees misschien toch even mijn plannen. Wie weet kunnen we onderweg even samen reizen (met je reisgenote die je tegen dan wel zal hebben er wie weet ook bij?)

ik zoek medereizigers om met een (waterski)boot van België naar de Zwarte Zee te gaan, via de kanalen en rivieren van

Europa. Het zal een combinatie van roadtrip (over water) en trekking worden (slapen wil ik zoveel mogelijk in iglotentjes

doen).
Vertrek april 2012, aankomst ?.
Ik ben meer een natuur-mens dan een grote steden mens, maar het is de afwisseling die ook net zo veel goed zal doen. Ik

zoek niet noodzakelijk iemand om de hele reis mee te gaan.
Ik houd van goed eten en drinken. Ik speel graag pool in een kroegje. Als ik een berg zie, vind ik het altijd een goed idee

naar de top ervan te klimmen of wandelen. Alle sporten op en in het water houd ik van. Ik vind het heerlijk mijn omgeving

te exploreren. Net zo goed geniet ik van heerlijk niks doen ;-)
Ik heb ook een thread gestart, die je terugvind via mijn profiel
Je kan me ook bellen voor meer informatie op +32 476 37 57 51
http://www.facebook.com/pages/Captain-Sunset/199067310162721
groetjes, peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan