reisgezellin voor Kaapverdië of canarische eilanden

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door cavetrol, 30 dec 2018.

1. cavetrol

cavetrol New Member

Hoi,
    ik zoek een reisgezel (vrouwelijk) om op last minute naar Kaapverdië of de Canarische eilanden te reizen voor 7-8 dagen.
    Aangenaam gezelschap is vereist, want ik wil recupereren en eventueel wat wandelen. Het voornaamste is dat u mij begeleidt door de luchthavens, helpt met m'n bagage en zorgt dat ik niets vergeet bij controles aangezien ik wat gezondheidsproblemen heb.
    Hebt u er geen probleem mee om een kamer te delen (rekening houden dat ik onder druk slaap, dus wat lawaai van een compressor) dan betaal ik uw reis (bij voorkeur in de RIU keten) met plezier. Ter plaatse bent u vrij om uw eigen programma te kiezen.
    Onder de 22 en boven de 40, sorry maar de bedoeling is dat ik hulp krijg indien nodig

2. Julleke

Julleke New Member

Beste mevrouw

Ik ben Julie en 21 jaar. Ik werk al van mijn 15 jaar met kinderen met een beperking en doe dit enorm graag! Niet dat ik de stempel 'beperking' op u wil drukken.
    Verder ben ik net afgestudeerd als leerkracht lager onderwijs. Nu studeer ik verder als sociaal werker. Elke zondag ben ik verantwoordelijke in een restaurant.
    In mijn vrije tijd reis ik enorm graag, mijn budget als student laat dit echter niet altijd toe.
    Als persoon kan je mij omschrijven als zorgend, verantwoordelijk en avontuurlijk.
    Ik wil zeker eens denken om een reis op maat te maken zodat we de gehele reis samen kunnen doorbrengen.
    Ik hoop snel van u te horen en alvast een gelukkig nieuwjaar!

Groetjes
    Julie

3. cavetrol

cavetrol New Member

Beste Julie,

Bedankt voor uw reactie en ook een gelukkig en voorspoedig nieuwjaar.
    Ik vrees dat u niet opgemerkt hebt dat ik mannelijk ben!
    Indien u desondanks verder interesse hebt :
    1. indien er wederzijds vertrouwen en een goed gevoel zou zijn, dan kan er een reis partnerschap ontstaan voor langere tijd voor de maanden december, januari.
    2. ik kom uit een avontuurlijk beroep, maar helaas heeft dit ook mijn medische pensionering tot gevolg gehad.
    3. mijn beperking is het gevolg van een mutatie in mijn bloed, dus feitelijk ben ik een "x man", wat ook gevolgen heeft voor m'n longen en de gevolgen van een ongeval waarbij mijn tussenwervels in de nek zij beginnen te verschuiven. Desondanks sta ik nog altijd positief in het leven, maar iedere winter is "overleven" wat ik wil verbeteren door deze winterreizen.
    Mijn aanbod om de reis te betalen geldt nog altijd, mits een gedeelde kamer (mijn budget is redelijk maar niet onbeperkt!).
    Als persoon kan je mij het best omschrijven als "jack reacher" van lee Child, eigenlijk vindt ik dit best eng aangezien een hoofdpersonage in een boek vrij goed met mij overeenkomt zonder dat er een link is.
    Hopelijk schrikt dit alles u niet af, maar ik ben op zoek naar een reis partner en dit kan alleen maar door open en eerlijk te zijn.
    Ik had graag een foto ingesloten, maar zelf met downsizen van m'n foto's zijn ze hier nog te groot.

mvg

Peter

4. Julleke

Julleke New Member

Hallo Peter

Ik had het inderdaad een beetje verkeerd begrepen en verstond dat u een vrouw was. Het spijt me enorm maar dit zegt mij iets minder.
    Niet verkeerd opvatten. U ziet er mij een leuke man uit! Maar met een man op reis gaan is niet echt mijn ding. Mijn excuses.

Hopelijk vindt u nog iemand!

Groetjes
    Julie

5. cavetrol

cavetrol New Member

Geen probleem hoor, Julie en excuses hoeven al helemaal niet. 't wordt wel moeilijk om "überhaupt" iemand te vinden, maar naar het schijnt gaat moeilijk ook:sneaky:
    mvg
    Peter

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie