reisgezellin voor Kaapverdië of canarische eilanden

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door cavetrol, 30 dec 2018.

1. cavetrol

cavetrol New Member

Hoi,
    ik zoek een reisgezel (vrouwelijk) om op last minute naar Kaapverdië of de Canarische eilanden te reizen voor 7-8 dagen.
    Aangenaam gezelschap is vereist, want ik wil recupereren en eventueel wat wandelen. Het voornaamste is dat u mij begeleidt door de luchthavens, helpt met m'n bagage en zorgt dat ik niets vergeet bij controles aangezien ik wat gezondheidsproblemen heb.
    Hebt u er geen probleem mee om een kamer te delen (rekening houden dat ik onder druk slaap, dus wat lawaai van een compressor) dan betaal ik uw reis (bij voorkeur in de RIU keten) met plezier. Ter plaatse bent u vrij om uw eigen programma te kiezen.
    Onder de 22 en boven de 40, sorry maar de bedoeling is dat ik hulp krijg indien nodig

2. Julleke

Julleke New Member

Beste mevrouw

Ik ben Julie en 21 jaar. Ik werk al van mijn 15 jaar met kinderen met een beperking en doe dit enorm graag! Niet dat ik de stempel 'beperking' op u wil drukken.
    Verder ben ik net afgestudeerd als leerkracht lager onderwijs. Nu studeer ik verder als sociaal werker. Elke zondag ben ik verantwoordelijke in een restaurant.
    In mijn vrije tijd reis ik enorm graag, mijn budget als student laat dit echter niet altijd toe.
    Als persoon kan je mij omschrijven als zorgend, verantwoordelijk en avontuurlijk.
    Ik wil zeker eens denken om een reis op maat te maken zodat we de gehele reis samen kunnen doorbrengen.
    Ik hoop snel van u te horen en alvast een gelukkig nieuwjaar!

Groetjes
    Julie

3. cavetrol

cavetrol New Member

Beste Julie,

Bedankt voor uw reactie en ook een gelukkig en voorspoedig nieuwjaar.
    Ik vrees dat u niet opgemerkt hebt dat ik mannelijk ben!
    Indien u desondanks verder interesse hebt :