Reisgezelschap gezocht - reis samen te kiezen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal!

ik waag hier eens mijn kans in mijn zoektocht naar reisgezelschap.

Wanneer? Periode in onderling overleg te bepalen - niet in universitair examenperiodes

Duur:. Max. 2 weken ongeveer - exacte duur te bepalen

Bestemming: van een Scandinaviërondreis over citytrip tot wilde dieren spotten in Afrika, alles is mogelijk, dus doe gerust een voorstel

Wie zoek ik?: M en/of V, leeftijdscategorie 25-35 (maar maakt niet zoveel uit!), houdt van cultuur, natuur, lekker eten,...

Wie ben ik? 27 jaar, Belgische, juriste, enthousiast, sociaal, wil graag nieuwe dingen ontdekken, eerder pro hotel/B&B dan tent (wegens nog nooit gedaan... :)) ik wil dingen, zien, beleven en geen hele week alleen maar op het strand liggen. Ook elke avond in clubs zitten is niet aan mij besteed.

Waarom via hier? Omdat zelf uitstippelen meer mogelijkheden biedt dan georganiseerde reis

Interesse, voorstellen, tips,..., contacteer me
Gerust

hallo hebt u zin om in februari 2018 1s naar fins lapland te gaan voor t noorderlicht? om kosten te delen. info op nordic.be

Annefie,

Ook ik ben nog aan het rondkijken om een 2 tal weken op reis te gaan. Indien interesse, mag je mij altijd contacteren.

Hallo allemaal,

Ik ga in juli met 2 vriendinnen naar Indonesië. Aangezien ze max. 3 weken kunnen blijven, zoek ik nog een reisgenote om verder te reizen naar Java-Bali.

Ik hoop dat er geïnteresseerden zijn anders moet ik vroeger terugkeren.

Grt,
Berivan

Hallo,

Ik ben aan het rondkijken voor een reis in juli 2017. Liefst Azië maar alle suggesties zijn welkom. Vorige jaar Indonesië en Bali gedaan. Been there, don that. Interesse ? Let me know.

Hallo,

Ik zoek een reisgenoot voor eind april – mei (data en reisduur ben ik heel flexibel) voor een natuur – cultuur roadtrip. Bedoeling is een mix van cultuur (stadswandeling & museum) af te wisselen met het ontdekken van ongerepte dorpjes en bijhorende wandeling (of andere sportieve uitdaging) in de natuur. Dagje luilekkeren kan hier zeker bijhoren aan een zwembad / strand / warmwaterbron… Qua logement gaat mijn voorkeur uit nr mix van hostels, kleine hotelletjes, B&B,….Ik ben zelf 37 – regio Gent.

Volgende bestemmingen staan op m’n lijstje:

Tripje doorheen Bulgarije (idee is vanuit Sofia richting Zwarte Zee en terug)

· Vliegtuigkost: 20 euro retour (Ryanair Charleroi-Sofia)

· Vliegdata heen 26/04, 3-7-11-18 mei, terug 4-11-17-22-25-31 mei

· Bagagekost: 18 euro

· Auto: 12 euro per dag (nog te delen door aantal reizigers)

· Gemiddelde hotelkost: 15-30 euro per nacht (voor 2 pers kamer, te delen door 2)

Tripje doorheen Roemenië

· Vliegtuigkost: 10 euro retour (Ryanair Charleroi-Timisoara) of 25 euro retour Charleroi – Boekarest

· Vliegdata heen 20-21-25-27 april of 4-6-8-16 mei, terug 4-11-13-17-21 mei

· Bagagekost: 22-36euro

· Gemiddelde hotelkost: 15-30 euro per nacht (voor 2 pers kamer, te delen door 2)

Tripje doorheen Kroatië (Istrië)

· Vliegtuigkost: 40 euro retour (Ryanair Charleroi-Pula of Zadar)

· Vliegdata heen 24-25april of 1-2-8-9-12 mei, terug4-5-11-12-13-15-16-19-20-22 mei

· Bagagekost: 36euro

· Gemiddelde hotelkost: 25-35 euro per nacht (voor 2 pers kamer, te delen door 2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan