Reisgezelschap gezocht v/m

Status
Niet open voor verdere reacties.

riksmts

New Member
Hey,

Ik zou graag een simpel reisje willen maken, low budget, niet te veel plannen. Minimum 1 week, maximum 3 weken. Misschien gecombineerd met 2 verschillende landen. Spanje, Portugal, Roemenië, Bulgarije, idee? Voor mij geen sneeuw.
Doel van de reis: genieten van er tussenuit te zijn, genieten van andere culturen, plezier maken, tof gezelschap.
Tijdstip maakt voor mij niet uit. Heb nu tijd.

Even voorstellen:
24 j, man, vriendelijk, Limburger (B).
Werk opgegeven.

Je ziet maar!

Bedankt!

Groetjes...

Hee

Hey,

Ik zou graag een simpel reisje willen maken, low budget, niet te veel plannen. Minimum 1 week, maximum 3 weken. Misschien gecombineerd met 2 verschillende landen. Spanje, Portugal, Roemenië, Bulgarije, idee? Voor mij geen sneeuw.
Doel van de reis: genieten van er tussenuit te zijn, genieten van andere culturen, plezier maken, tof gezelschap.

Even voorstellen:
Werk opgegeven.

Je ziet maar!

Bedankt!

Groetjes...

Hee! Ik ben ook opzoek naar reisgezelschap voor een tripje door Europa! Ik ben van plan te gaan interrailen in het zuiden van Europa voornamelijk grote steden te bezoeken. Ik werk nu nog fulltime, maar kan weg wanneer ik wil. Ik heb vorig jaar mijn school afgemaakt (atheneum) en aangezien ik niet wist wat ik wou gaan studeren een jaartje werken/reizen. Ik ben een meisje van 18 jaar en woon in Noord-holland. Hoe was jij van plan te gaan reizen? vliegtuig? liften?

Groetjes Eefje

Hey

Hee! Ik ben ook opzoek naar reisgezelschap voor een tripje door Europa! Ik ben van plan te gaan interrailen in het zuiden van Europa voornamelijk grote steden te bezoeken. Ik werk nu nog fulltime, maar kan weg wanneer ik wil. Ik heb vorig jaar mijn school afgemaakt (atheneum) en aangezien ik niet wist wat ik wou gaan studeren een jaartje werken/reizen. Ik ben een meisje van 18 jaar en woon in Noord-holland. Hoe was jij van plan te gaan reizen? vliegtuig? liften?

Groetjes Eefje

Eefje,

Mijn idee was om het vliegtuig te nemen en van daar uit rond te toeren.
skype?

Groetjes

interesse

Hey, ben je nog op zoek naar reisgenoot?

ik ga medio april/medio mei naar de zon en zoek een reisgenoot. interesse?

man(hetero), 30jr, ingenieur, ervaren reiziger.

stuur me ff bericht: [email protected]

groet
Iwan

Hey,

Even voorstellen:
Werk opgegeven.

Je ziet maar!

Bedankt!

Groetjes...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan