reisgezelschap gezocht voor deze zomer

Status
Niet open voor verdere reacties.

m ieke

New Member
Dag iedereen,

Ik ben 32 jaar, single, uit West-Vlaanderen en op zoek naar een reisgenoot (m/v) om deze zomer tussen 21/7 en 15/8 samen op reis te gaan.
Bestemming samen af te spreken, maar liefst met een mengeling van wat cultuur, uitstapjes doen, de omgeving leren kennen, gezellige terrasjes enz...

Zin? Stuur me een berichtje.

Groetjes, Mieke

Dag iedereen,

Ik ben 32 jaar, single, uit West-Vlaanderen en op zoek naar een reisgenoot (m/v) om deze zomer tussen 21/7 en 15/8 samen op reis te gaan.
Bestemming samen af te spreken, maar liefst met een mengeling van wat cultuur, uitstapjes doen, de omgeving leren kennen, gezellige terrasjes enz...

Zin? Stuur me een berichtje.

Groetjes, Mieke
Hoi Mieke,

Wil je binnen of buiten Europa op vakantie?
Ik heb zin in een mooie reis met een mengeling zoals jij die beschrijft, en ik ga het liefst buiten Europa op vakantie.

Ik heb interesse en verneem graag iets van je.

Groet,
Erwin

Hallo Mieke

Door onvoorziene omstandigheden ben ik ook pas begonnen met kijken voor een reis. Mijn vrienden hebben allemaal een partner of hebben reeds kinderen, daarom was ik aan het kijken om eventueel alleen op reis te gaan, maar alleen is ook maar alleen.
Ik heb maar beperkt verlof van 21/07 tot 15/08 en mijn voorkeuren gaan naar het zonnige Europa. Zelf ben ik 28 jaar. Indien enige interesse, laat me zeker iets weten. Ondertussen zoek ik wel verder naar een leuke bestemming, waar je dingen kunt bezoeken maar ook een stapje zetten of eens lekker relaxen strand of zwembad.

Groetjes

Isabelle

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan