Reisgezelschap gezocht voor reis naar Azie ( Bali ,... )

Status
Niet open voor verdere reacties.

G de witte

New Member
Gezocht ... gezellig gezelschap die open staat om ginds kennis te maken met de plaatselijke cultuur , culinair ontdekken , religie , yoga , meditatie , ...

Eerste contacten gelegd om mogelijks eerst 14 dagen start yoga te doen in UBUD , Bali ... en dan van daaruit te gaan duiken naar Lovina ( dolfijnen )... Komo eiland per boot ...

Hoeven geen luxe hotel of verblijven te zijn ... maar toch enige basis luxe en properheid . Geen hostels ... eigen kamer en badkamer is wel een eis . Maar dan ideaal in plaatselijke stijl .

Leukste zou zijn ... groepje van aantal mensen om ginds in alle openheid het land te ontdekken . Ben er ooit al geweest . Is bijzonder land en heb toch redelijk wat ervaring in reizen . Onthou vooral geboeid door culinaire verwennerijen en interesse in Boeddhisme .

reken op ca 1000 € voor de vlucht , 90 dollar per week voor de yoga en meditatie , verblijf ... zie booking.com ( afhankelijk van je persoonlijke wensen - geschat op ca 500 €/week verblijfkosten ) ... Kosten boottocht ca 400 €

eerste idee ... 3 weken , maar wie weet blijf ik langer ... afhankelijk van m'n thuissituatie :-) Maar ik zou ergens vertrekken rond 26 juni ...en kan gerust wegblijven tot 1e week augustus .

Heyhey,
Ik had zelf ook in gedachte om een soortgelijke reis te maken, alleen zijn juli en augustus voor mij totaal niet mogelijk.
De rest van het jaar kan er wel iets geregeld worden. Is er een mogelijkheid om de periode te wijzigen?
grtjes,
Elke

spijtig ... ik kan enkel vertrekken vanaf eind juni tot eind juli ...

Het programma begint wel echt al héél leuk te worden :-)

Dag,
je berichten zijn van een tijdje geleden, benieuwd of jouw plannen doorgaan en welke ze zullen worden.
Ikzelf ga voor een maand naar Bali en vertrek de 17de juli.

Groetjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan