Reisgezelschap gezocht voor verre reis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nathalie25

New Member
Hallo iedereen,

Ik ben een vrouw van 25 jaar en ben op zoek naar een vrouwelijke reisgenote die rond dezelfde leeftijd zit. Aangezien het moeilijk is om reisgezelschap te vinden in eigen vriendenkring, dacht ik hier eens een poging te doen. Ik zoek gezelschap om gedurende 2-3 weken op reis te gaan. Alle mogelijke opties zijn bespreekbaar. Ik heb een voorkeur voor Nieuw-Zeeland, Australië, Peru, Chili, Myanmar, Canada... Groepsreizen, backpacking, road-trippen,.. Ik zoek de hele wereld te ontdekken, dus sta zeker open voor andere landen en andere manieren van reizen. Laat iets weten als je interesse hebt! Ik ben verpleegkundige dus kan mijn vakantie ook buiten het seizoen plannen.

Ik ben iemand die rustig is en hou van afwisseling in een reis. Ik heb graag sportieve/actieve reizen, maar af en toe eens een dagje in een strandstoel doorbrengen vind ik niet erg :).

Indien iemand langer op vakantie wil, is dit ook bespreekbaar. Ik ben op dat vlak niet zo'n moeilijke, reizen is mijn passie!

Ik kijk uit naar reacties!

Nathalie

Laatst bewerkt:
Dag Nathalie!

Ik ben een 27-jarige vrouw uit Gent. Reisgezelschap vinden is niet eenvoudig dus ik ben heel enthousiast over deze manier van zoeken :) Ik hou ervan om verre reizen te maken, maar New York City en enkele citytrips staan ook op het verlanglijstje van 2017. Ik zie dat Canada en Nieuw-Zeeland jou aanspreken, deze wil ook nog zeker en vast bezoeken!

Misschien wil je iets meer weten over mij? Ik ben vrij energiek en reis graag op een stevig tempo, maar kan even goed genieten van een dagje rust. Ik ben nogal zelfstandig dus ik vind het fantastisch om samen de reisroute uit te stippelen en om met de huurwagen een land te verkennen. Ik ben niet snel bang en durf initiatief te nemen in het buitenland.

Ik kan gemakkelijk verlof nemen op het werk, behalve in de schoolvakanties (mensen met kinderen krijgen voorrang). Drie weken is zowat mijn maximale verlof in één keer. Langer zal niet lukken, maar buiten de grote reis van drie weken, kan ik gerust nog wat kleinere reisjes maken.

Groetjes
Nuria

Hoi allebei

Ik ben 39 en een bergmens... niet echt de sneeuw, maar het ruwere en hoge hoogtes spreken me aan. Van kindsbeen af gingen we met het gezin de bergen in, tijdens de zomervakantie.

Ook ik zoek reisgezelschap, aangezien mijn vriend niet zo'n bergmens is. Combinatie met zon en zee is altijd een mooie deugddoende afsluiter.

Ik heb een tweetal keer een stuk van de Santiago-route gedaan. Op mijn 25ste zelfs 850 km in Spanje.
Machu Pichu spreekt me ook aan.
Ik las ergens dat er een vierdaagse klim tot daar is, en leek me heel fijn.

Ook ik ben soms actief en een babbelaar, soms rustiger en op mezelf.

Ik ben van Leuven, heb een paar wandelvriendinnen, maar voor een wandelreis is het moeilijk om iemand voor 3 à 4 weken te vinden.

Groetjes
Ellen

Hoi dames,

Ik ben een vrouw van 37 jaar uit de omgeving Amsterdam. Ook ik ben altijd op zoek naar reisgezelschap. Ver weg, maar ook dichterbij binnen Europa.
Canada, Nieuw-Zeeland en Peru zijn bestemmingen die ik zeker nog wil aandoen. Ik ben rustig, gemakkelijk in de omgang, hou van stad, natuur en cultuur, veel wandelen en lekker eten. Het lijkt mij leuk om contact te houden voor toekomstige reis- en vakantieplannen.

Hey iedereen,

Ben van plan om in 2018 naar Nieuw-Zeeland te trekken, dus zal tegen dat het wat dichterbij komt waarschijnlijk nog wel iets postten! Ik heb nog wat zoekwerk eerst :D

Groetjes,

Nathalie

Ja ik denk best in het voorjaar, mss niet echt in het hoogseizoen dan maar eerder maart april ofzo? Ik zeg het ik moet nog research doen en ik zou graag voor 4 weken gaan ongeveer, dat ik echt mijn tijd kan pakken daar want dat is iets dat ge maar één keer doet in u leven waarschijnlijk.

Ik weet alleen niet goed of ik zou gaan met een camper of met basic slaapplaatsen.. daar ben ik nog niet uit, ik wil gerust wel wat geld geven, niet overdreven, maar ik weet dat het een dure reis gaat worden. Ik ken ook een goede Nederlandse organisatie, ben ik heel tevreden over en die boeken voor u dan een camper of slaapplaatskes naar uw budget en die hebben dan een roadboek enzo. Ik ben er ook nog niet uit of ik het via een organisatie zou willen doen of alles zelf boeken. Ik ben wel fan van die organisatie want die hebben mooie prijzen en dat was de vorige keer dat ik dan naar Amerika ben geweest echt in orde, geen klagen over en goede prijs!

Heey Nathalie,

Moest je dit jaar nog graag op reis willen naar Peru of chili! Ik kan in april drie of vier weken.

Groetjes

Liesl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan