Reisgezelschap gezocht voor verre reis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nathalie25

New Member
Hallo iedereen,

Ik ben een vrouw van 25 jaar en ben op zoek naar een vrouwelijke reisgenote die rond dezelfde leeftijd zit. Aangezien het moeilijk is om reisgezelschap te vinden in eigen vriendenkring, dacht ik hier eens een poging te doen. Ik zoek gezelschap om gedurende 2-3 weken op reis te gaan. Alle mogelijke opties zijn bespreekbaar. Ik heb een voorkeur voor Nieuw-Zeeland, Australië, Peru, Chili, Myanmar, Canada... Groepsreizen, backpacking, road-trippen,.. Ik zoek de hele wereld te ontdekken, dus sta zeker open voor andere landen en andere manieren van reizen. Laat iets weten als je interesse hebt! Ik ben verpleegkundige dus kan mijn vakantie ook buiten het seizoen plannen.

Ik ben iemand die rustig is en hou van afwisseling in een reis. Ik heb graag sportieve/actieve reizen, maar af en toe eens een dagje in een strandstoel doorbrengen vind ik niet erg :).

Indien iemand langer op vakantie wil, is dit ook bespreekbaar. Ik ben op dat vlak niet zo'n moeilijke, reizen is mijn passie!

Ik kijk uit naar reacties!

Nathalie

Laatst bewerkt:
Dag Nathalie!

Ik ben een 27-jarige vrouw uit Gent. Reisgezelschap vinden is niet eenvoudig dus ik ben heel enthousiast over deze manier van zoeken :) Ik hou ervan om verre reizen te maken, maar New York City en enkele citytrips staan ook op het verlanglijstje van 2017. Ik zie dat Canada en Nieuw-Zeeland jou aanspreken, deze wil ook nog zeker en vast bezoeken!

Misschien wil je iets meer weten over mij? Ik ben vrij energiek en reis graag op een stevig tempo, maar kan even goed genieten van een dagje rust. Ik ben nogal zelfstandig dus ik vind het fantastisch om samen de reisroute uit te stippelen en om met de huurwagen een land te verkennen. Ik ben niet snel bang en durf initiatief te nemen in het buitenland.