Kristof vdm

New Member
Hallo iedereen,
Ik speelde al een tijdje met het idee om reisgenoten te zoeken, zeker omdat de laatste jaren ik steeds minder iemand vind die mee wil, en ik dacht waarom niet meteen een groep proberen te maken, waaruit op termijn hopelijk een leuk reisgroepje kan en mag ontstaan

op facebook heb ik die aangemaakt, de naam is Reisvrienden

maar mischien hebben jullie liever een whatsapp groep?
laat de voorkeur weten, indien gewenst maak ik een groepje via whatsapp :)

iedereen is trouwens welkom, man/vrouw, jong/oud ;)
en de reisjes kan ook vanalles zijn, citytripje, dagje of paar daagjes in eigen land, paar daagjes duitsland, eens een dagje pretpark, wandelvakantie oostenrijk of elders in de bergen, een zonvakantie, all-inn vakantie, noem maar op, alles is mogelijk, iedereen kan zijn reisje voorstellen :)

groetjes,
kristof

aramisa

Active Member
Ik ben mogelijks kandidaat, maar ben niet op facebook.
Hoe oud ben je en waar woon je ongeveer ? Niet dat dit persé belangrijk is, maar gewoon om een idee te hebben.

Groetjes.

aramisa

Active Member
Ben wel een pakje ouder hoor : 62 jaar en woon in Antwerpen.
Maar op mijn reizen ben ik steeds omringd door jongeren.

We zijn wel wie er nog verder reageert, van allerlei pluimage ...

christian

New Member
Ik woon in Beersel bij Halle en wil ook wel eens mee op reis gaan, ben 64, pas op pensioen maar zie er nog jong uit. Zoek ook een groepje om bij aan te sluiten. Heb me lid gemaakt van jullie groepje.

RoseV

Member
Hallo iedereen,
Ik woon in Melle bij Gent. Ben ook wel een pak ouder, 61 maar jong van geest. Mijn lichaam wil niet altijd mee door arthrose, ik kan nog veel doen maar wel op eigen tempo, hangt ook af van de reis. Mijn interesses gaan naar citytrips, ja op eigen tempo, langere en verre reizen, combinatie van natuur, cultuur en een dagje rust tussenin. Ik zou toch graag lid worden van jullie groepje.

Bovenaan