Booking.com

Reisgroepje / vriendengroepje opstarten

gforceken

Member
Hallo iedereen,

Mijn idee is om een Reisgroepje / vriendengroepje te maken om af en toe eens af te spreken en/of reisjes te maken. Uit eten gaan, festival, dagje weg...

Is hier interesse voor? Graag even hieronder reageren, dan spreken we verder af hoe we dit opbouwen. Eventueel kunnen we ook een whatsapp groepje maken.

Ik hoor het wel.

Groetjes
Steven

Carolinerou

New Member
Hallo Steven
Ik zag uw berichtje en het idee sprak mij meteen aan. Het is eens iets anders dan enkel ‘reisgenoot gezocht’
Mijn naam is Caroline (39j) en ik ben net in een nieuwe stad gaan wonen en zou zo een groepje wel een meerwaarde vinden!
Groeten!

gforceken

Member
Hallo, fijn dat jullie al gereageerd hebben. We gaan alvast een whatsapp groepje opstarten. Als er meer geïnteresseerd zijn, dan hoor ik het wel :)

Tiny M

New Member
Hallo

Welke regio's zijn zoal vertegenwoordigd? Ik zelf ben van Sint-Niklaas. Ga wel verhuizen binnen paar maand. Zou graag na moeilijke periode, ergens begin volgend jaar een reis ondernemen v max 3 maanden. Iemand interesse in deze groep. Uitstapjes dichtbij spreken me ook aan! Groetjes

vlottemeid

Active Member
Ik heb ook wel interesse....ikzelf kom uit het mooie Haspengouw...
zoek leuke reisgezellen voor reisje naar de zon met kerst of oudjaar.....
groetjes

gforceken

Member
Ons whatsapp groepje begint te groeien, indien er nog iemand interesse heeft, aarzel niet om mij te contacteren.... groetjes

Miek08

New Member
Er zijn meerdere die een prive berichtje naar de topicstarter hebben gestuurd. En zelfs hun mobiel nummer al naar de topicstarter hebben verstuurd. Dit is al weken geleden gebeurd.

Maar is er wel echt een whatsapp reis/vriendengroepje?????
Of is er wel echt een whatsapp groep opgericht, maar wil de topicstarter niet iedereen toevoegen (ondanks hij de mensen niet kent?)?????
Is dit gewoon nep?????

Zijn er mensen die hun tel.nr. aan de topicstarter hebben doorgegeven en wel zijn toegevoegd aan de vermeende whatsapp groep?
En zijn er aan de andere kant ook mensen die hun tel.nr. aan de topicstarter hebben doorgegeven maar nooit zijn toegevoegd aan de vermeende whatsapp groep?
Zouden mensen dit aub kunnen aangeven?

Het initiatief lijkt/leek heel leuk en de topicstarter vroeg heel leuk om niet te aarzelen en een pm te sturen. De topicstarter gaf ook aan dat het whatsapp begint te groeien. Maar hoor van meerdere dat ze geen reactie ontvangen, nadat ze een pm (met/zonder tel.nr.) hebben verstuurd. En als ze naar de status vragen wordt doodleuk door de topicstarter gedaan alsof hij je bericht niet had gezien en dat hij je wel zal toevoegen en dat je geduld moet hebben. Maar dan gebeurt er toch helemaal niets. Het toevoegen van iemand aan een whatsapp is iets wat minder dan bijv. 5 seconden duurt en intussen zijn we al weken verder nadat mensen pm's hadden gestuurd.

En wat is er met de telefoonnummers van die mensen gebeurd????? Dit is eerlijk gezegd eng dat iemand zomaar in bezit is van anderen hun telefoonnummers!!! :-(

Als er geen duidelijkheid komt ga ik stappen laten ondernemen via de beheerders of via een andere manier. Het gaat toch om privé en gevoelige gegevens die (achteraf blijkt) zomaar bij iemand terecht zijn gekomen en die niet gebruikt worden voor de vermeende doelstelling! :-(

Laatst bewerkt:

Miek08

New Member
Nog geen reactie, maar ik heb nog geduld :)
(pm verstuurd gisterenavond)
Als je pas gisteravond een bericht hebt gestuurd, kan ik mij voorstellen dat je nog geduld en hoop hebt.

Maar als mensen weken geleden al een pm en tel.nr. hebben gestuurd en er gewoon niets gebeurt, terwijl de topicstarter aangeeft dat het whatsapp groepje steeds meer groeit, dan ga je er vraagtekens bij zetten.

Carl1979

Member
Met of zonder WhatsAppgroep 😉: als er iemand eens zin heeft in een wandeling of daguitstapje in België (of onze buurlanden) ... Ik ben liefhebber 😀.

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan