Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisje /city trip/ daguitstapjes november/ December

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo reisgezinden,

Ben een reislustige 30 e ster , op zoek naar mensen die november/dec nog wat vrij zijn om evt klein reisje naar warme bestemming of city tripke / sporty weekendje zien zitten. Hou van afwisseling in reizen, relax, cultuur, kortom genieten van hetgeen de reisbestemming te bieden heeft. Gezien er dit maar geen grote verre reis inzit voor mij. Liefst leeftijdsgenoten en vrouwelijke reisgenoten. Maar indien er meer mensen geïnteresseerd zouden zijn kan gemend groepje ook voor mij. Liefst mensen uit omgeving Gent en omstreken, Wie zich geroepen voelt laat hier maar berichtje achter groetjes Sofie

Hallo Sofie, Je moet anders eens kijken bij reisgenoten gezocht 'ladysunshine', daar gaan we op vrijdag 21 oktober 's avonds eens samenkomen in Gent zie op het forum. We zijn allemaal mensen rond die leeftijdsgroep, misschien met dezelfde passie. Je hoeft niet hé, het is maar een tip. Ik ben zelf een 30 e ster uit de regio Oudenaarde.

Hallo Sofie, ik zag dat je er gisteren niet bij was. Als je eens wil afspreken, laat gerust iets weten. Groetjes Jessie

Dag Sofie,

Ik wil in November naar Barcelona gaan. Heb je interesse?

Hallo Sofie, wel een beetje kort dag, maar door ziekte kan mijn reismaatje niet mee voor een weekendtrip naar Berlijn, vertrek morgen, donderdag, al. Alles is al betaald en ik reis met de auto. Als je tijd/zin hebt mee te gaan zie ik wel een reactie, Groetjes.

Hallo Sofie, ik zag dat je er gisteren niet bij was. Als je eens wil afspreken, laat gerust iets weten. Groetjes Jessie

Hey sorry voor late antw: Was er toen idd niet bij, kon niet weg van werk. nogal druk maar nog 6 werkdagen en dan verlof. Wil gerust eens afspreken hoor.
Groetjes Sofie

Hey Sofie!

Zelf ben ik ook uit Gent en ik ben 27. Ik zie jouw berichtje iets te laat, maar ik neem aan dat je in 2017 ook af en toe een citytrip wil maken?

Groetjes
Nuria

Hey Nuria,

Leuk je berichtje hier.

Ja hoor in 2017 wil ik zeker nog city tripke maken. In november 2016 uiteindelijk nog naar Kopenhagen geweest.

Groetjes terug Sofie

Kopenhagen, leuk!! Indien je wilt, kunnen we in contact komen met elkaar? Ik ken deze website niet zo goed (bijvoorbeeld om privé-berichten te sturen), maar je kan me op Facebook vinden. Vanaf daar kunnen we contactgegevens uitwisselen. Wie weet is er een klik en hebben we beiden een reisgenoot gevonden Mijn volledige naam: Nuria Van Autreve. Mijn foto hier is dezelfde als mijn profielfoto. Gemakkelijk te herkennen dus...

Tot hoors!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...