Reisje half augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.

kellyDS

New Member
Hey,

Ik (25 jaar) zou graag half augustus een weekje weg gaan, een actieve zonvakantie of een heuse trektocht... ontspannen in de natuur! Alleen gaan zie ik niet echt zitten (zeker nt op een trektocht). dus ik zoek nog iemand of een aantal personen zelfs die dit ook wel zien zitten... Als je zin hebt of je hebt suggesties, laat maar weten!

Greetz
Kelly

Hey iedereen,

Wat concretere plannen ondertussen: ik zou graag een kleine road trip door Noord/Midden-Italië doen, zowel steden als wat relaxen in de natuur. Eventueel met de eigen auto of met een ryanair vlucht naar Milaan en daar een auto'tje huren voor een weekje... Iemand interesse? :-)
Ik kan ofwel 3-9/8 of 10-16/8...

Groetjes
Kelly

Dag Kelly,

Ikzelf ben ook nog op zoek naar één of meerdere reispartners. Ik heb nog geen verlof gepland zodat ik mijn verlofperiode nog kan kiezen.

De meeste reizen die ik vantegenwoordig maak zijn ofwel ver weg (Jordanië, US) ofwel in Europa. De laatste equivalente reis zoals jij ze voorstelt, was 2 jaar geleden in Slowakije. Vliegtuig naar Bratislava. 2 daagse trektocht door het Tatra-gebergte en dan een auto gehuurd om Slowakije wat te verkennen. Meestal zit er in mijn reizen wel een gedeelte roadtrip, wandelen/avontuur en rust (bv dagje strand of meer, riviertje, etc..).

Jouw plannen staan mij wel aan. De tweede periode, 10-16/08 zou normaal nog moeten kunnen voor mijn werk (als ik het op tijd aanvraag natuurlijk :) ). Noord/Midden-Italië is nog een regio waar ik niet geweest ben (op uitzondering van Bolzano).
Indien je nog mensen zoekt, laat dus maar weten. In mijn profiel kan je wat meer info vinden over mij.

Mvg,
Joris

Hey,
K ben nog op zoek nr mensen om mee te gaan :-)... Mss moeten we eens afspreken om t te bespreken? Je bent van Gent?

Kelly

Dag Kelly,
We kunnen zeker eens afspreken. Ik ben inderdaad van Gent.
Mijn emailadres heb ik je doorgestuurd via een conversatie :)

Mvg,
Joris

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan