Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisje in september

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timpie

New Member
Hoi

Elk jaar ga ik met een paar vrienden richting Spanje, toffe jonge twintigers, maar nu bijna allemaal gekoppeld aan een wederhelft, dus op zoek naar want avontuur, iemand die voor een 14-tal dagen mee richting het zuiden wil, of naar de dichte oostbloklanden (kroatië of zo), ben zelf 29 (rrrr), speel waterpolo, toneel en tennis, I enjoy life, laat weten als je meer info wilt of zo....

groeten tim

Hey

Wat voor locatie zou je dan nemen? camping of hotel of weet ik wat? Ik ben ook 29, niet overdreven sportief (maar ook geen hele dag strandhangen), vakantie is voor mij toch vooral chillen en amuseren.
Loop wel al is graag in steden rond. Ben al in kroatië geweest en Spanje heb ik ook al aangedaan

Groeten Marjolein

reactie

hej!

een hotel wordt het zeker niet, dus zal met de tent worden, of misschien een 'zimmer' af en toe (of hoe heten ze dat), ofwel beschikken we in spanje over een appartementje (gratis ter beschikking, maar miss te klein), ofwel huren we iets in, lekker gezellig samen koken, geen verplichtingen ... alvast zonnige bestemming, iets bereikbaar met de auto ..

vertel je iets meer over jezelf?

tim

een tent is nog kleiner as appartement he, soit kzal u mijn privé mail doorsturen dak hier heel mijn hebben en houden ni op het net moet smijten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...