Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisje naar de zon in september

Status
Niet open voor verdere reacties.

katrienk

New Member
Hallo,

Ik ben op zoek naar een reisgenoot om in september even naar de zon te gaan.
Maximum één week. Maakt niet uit naar waar....Alle opties staan open.

groetjes Katrien

Hallo Katrien,

Ik had plannen om Portugal eens te bezoeken tussen (08 - 18 sept, het hoeft niet de volle 10 dagen te zijn. Beetje kijken naar de prijzen van de vluchten) en , maar deze lijken voorlopig in het water te vallen. Een combinatie van citytrip Lissabon en dan via autohuur en een B&B in centraal Portugal (Beiras) wat meer van het land te verkennen.
Ik ben eventueel ook eens aan het kijken om alleen te reizen, maar daar heb ik niet zoveel ervaring in. Maar in een Hostel vind je altijd wel like-minded mensen. Maar dat is qua inrichting meestal echt wel basic.

Hoi,

Ik zou graag in oktober een weekje richting Egypte - Rode zee voor een All in relax vakantie wel betaalbaar .. Nog interesse?

Hey Xena,

Ik ben nog wel wat aan het rond kijken om weg te gaan. Ik heb nog wel een aanbod van een collega en één van een vriend om met hun mee te gaan, maar dat is voorlopig niet echt concreet. Ik heb net even gekeken voor een weekje All-in in Egypte. Niet veel te vinden voor €800 hoor. En ik ben eigenlijk in April pas in Egypte, Hurghada geweest... Aangezien mijn directe collega nu verlof heeft kan ik pas verlof nemen na 15 oktober.
Heb je een facebookaccount? Dan kan je mij wel terug vinden daar.

Hey,

OK houd mij op de hoogte
Voor periode na 15/10 is goed voor mij het is Egypte toch nog goed warm.
Als je andere betaalbare opties hebt waar het ook nog lekker warm is sta ik er ook voor open. Ik denk toch wel al aantal dingen gezien te hebben onder 800 euro.
Neen heb geen FB account maar laat me maar mailtje achter Groetjes Xena

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...