Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisje naar de zon of cruise

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kristoffer

Active Member
Hallo Iedereen,

Ik ben een jonge 30tiger uit Oost-Vlaanderen, en zoek reisgenoten om een reisje
te maken naar de zon, bvb Griekenland, maar dat is bespreekbaar, alsook de periode,
maar liefst niet in de drukste en duurste periodes.
All-inn vind ik de beste, maar hoeft niet perse.
Ik hou er vooral van om rustig te genieten van de vakantie,
wat aan het strand liggen, maar niet elke dag de hele dag lang, wil ook dingen bekijken in de
buurt, uitstap of excursies ter plaatse ofzo.
terrasjes doen uiteraard, het nachtleven dat hoeft er voor mij niet bij, ben eerder een rustig type.

ook een cruise vind ik leuk, vooral dan de middelandse zee, dat is allemaal bespreekbaar
als jou dit wat lijkt of je hebt nog vragen, laat dan gerust iets weten.

groetjes
Kristof

dan zou ik ook wel kunnen, hangt wat af van de prijs he, is dan hoogseizoen.
een bepaalde bestemming in gedachten?

hey,

Ik ben een 32 jarige jongen en zoek zowat hetzelfde voor op verlof te gaan

Kan je nu donderdag 1 mei weg voor 1 week?

naar hurghada egypte 5 sterren top hotel.

Slechts 250 euro all incluse vlucht met jetair!

Laat me snel iets weten.

Groeten

Goedemorgen Kristof,
Ikzelf ben man van 41 en ben ook zoek naar een gelijkaardige bestemming, een zonnige bestemming in hotel met voldoende faciliteiten en land die ook wat te bieden heeft voor interessante excursies.
Wat betreft de periode heb ik de mogelijkheid om eind juni of september te vertrekken.
Ben ook van Oost-Vl en we kunnen gerust eens op voorhand afspreken om te zien of onze gedachten voor een reis overeen komen.
Grtn,
Michael

Hey Sofie!
Ik ben momenteel ook nog op zoek naar een reisgenoot bestemming te bespreken (periode eind juni - begin juli). Ik ben een 26-jarige jongeman uit Oost-Vlaanderen.
Ik heb je een PM gestuurd!

Grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...