reisje naar de zon

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Stoffelke, 23 apr 2018.

Tags:
  1. Stoffelke

Stoffelke New Member

hey mede reizigers :)

graag wil in dit jaar een reisje naar de zon maken, heb alleen niemand die mee wil, denk aan Griekse eilanden, malta, Canarische eilanden, alles is bespreekbaar, ofwel mei-juni ofwel september-oktober, een weekje of iets langer lekker genieten van de zon en het lekkere eten en dergelijke :) ben er 36 uit oost-vlaanderen

2. Cora

Cora New Member

Hai Stoffelke,

Ik wil ook graag op vakantie naar de zon, ik heb de laatste 3 weken van juni vakantie. Ben 48 en woon in Zeeland.

Ik hoor graag van je.

Groetjes,
    Cora

3. Nelleke01

Nelleke01 New Member

Heylaba

Ik wil graag in september naar de zon ook, Griekenland, Turkije, Spanje, Portugal, Ibiza, ... Het kan allemaal :)

Grtjs uit West-Vlaanderen
    Ellie

4. Stoffelke

Stoffelke New Member

en wat voor soort vakantie zoek je dan? relax aan het zwembad, of ook wat uitstappen en dergelijke?

5. Stoffelke

Stoffelke New Member

zou binnenkort toch wel iets willen gepland hebben, ik kan vanaf 23 mei en en juni, dus eerder last minute al, of september-oktober

6. reisgenoot0412

reisgenoot0412 New Member

Hey Stoffelke. een vakantie eind september of oktober zie ik ook wel zitten hoor:).. dus als je dan wil gaan is het prima.. lekker genieten van de zon en is wat ondernemen natuurlijk

7. Avonturier

Avonturier New Member

hallo, ik vertrek in mei of juni een weekje naar Tenerife, ik heb een goeie deal in echt een goed hotel , voor meer info stuur me bericht :) groetjes Els

8. Stoffelke

Stoffelke New Member

september of oktober gaat voor mij ook, is dan zo warm nietmeer ook, en rustiger :)

9. reisgenoot0412

reisgenoot0412 New Member

Ja dan is het zeker rustiger en ook een prima tijd om nog even te genieten van de zomer:).. Het kan dan op bepaalde plekken zeker nog goed warm zijn maar niet meer dat extreme. Dat ligt ook zeker aan de bestemming natuurlijk... De griekse eilanden, Cyprus of de Canarische Eilanden zijn prima plekken voor een fijne vakantie in die periode.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie