Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisje naar de zon?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miss Lebanna

New Member
Hi there !

Ik had graag een reisje georganiseerd naar Spanje ( Barcelona, Madrid,...) of naar Italië ( Rome, ... ) of naar een ander warm oord !
Dit ofwel voor binnekort ( eerste 2 weken van juli ) ofwel voor de eerste 2 weken in september.
Ik zoek een paar toffe mensen ( m/v ) tussen de 20 en 30 jaar die mij willen vergezellen..
Mensen die graag een beetje cultuur opsnuiven en ook bereid zijn een dagje het strand te verkennen ofzo neem ik maar al te graag mee. Dus, reeds gelezen gelieve hierop te antwoorden :hump:

Groetjes,
Annabel

Marbella

hellaba

Met de Mo (24) hier uit antwerpen. ik ga samen met nog 2 maten naar marbella de 23ste tot en met 1 augustus. we hebben er namelijk een appartementje gehuurd aan de jachthaven puerto banus. we gaan er weliswaar met de auto naar toe. als je wilt kan je nog meegaan.
je ziet maar

groetjes Mo

email mo.cooper007@gmail.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...