Reisje naar de zon!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ings
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ings

New Member
Hoi iedereen!

Ik ben een meid van 25 jaar afkomstig uit gent. Ik ben sinds een klein jaartje vast aan het werk en kan gerust wat ontspanning gebruiken.
Op deze manier ben ik op zoek naar toffe mensen die het zien zitten om me te vergezellen op een reisje dit jaar. En dit lijkt me wel de ideale plek om een leuke reispartner (s) te vinden! :wink:
Liefst een reisje naar de zon! Tijdens de maanden augustus, september of oktober. Hoeft niet duur te zijn, als we maar lekker kunnen luieren, eten, drinken, 's avonds een 'stapke' zetten, beetje cultuur opsnuiven en vooral genieten!!

Iemand interesse? Laat gerust iets weten...

Groetjes,
Inge

Hoi iedereen!

Ik ben een meid van 25 jaar afkomstig uit gent. Ik ben sinds een klein jaartje vast aan het werk en kan gerust wat ontspanning gebruiken.
Op deze manier ben ik op zoek naar toffe mensen die het zien zitten om me te vergezellen op een reisje dit jaar. En dit lijkt me wel de ideale plek om een leuke reispartner (s) te vinden! :wink:
Liefst een reisje naar de zon! Tijdens de maanden augustus, september of oktober. Hoeft niet duur te zijn, als we maar lekker kunnen luieren, eten, drinken, 's avonds een 'stapke' zetten, beetje cultuur opsnuiven en vooral genieten!!

Iemand interesse? Laat gerust iets weten...

Groetjes,
Inge
Hoi,Inge ben zeer geintreseert in je oproep.Ik ga dit jaar naar Marbella/Andalusie op reis aan een zeer voordelige prijs maar heb nog steeds geen reispartner gevonden.
Mocht je intresse hebben mag je mij gerust een seintje geven.
Mvg Tom

vakantie

heyla,

Ik heb zeker interesse in jouw berichtje! Ik ben ook opzoek naar reisgenoten voor een relaxte zonvakantie. Maar specifiek voor augustus...

Interesse, stuur maar terug :)

Groetjes
Laura

Reis

Hallo ik heb ook wel interesse in een reis(je). Ik heb de 2 eerste weken van september een reis geboekt...ale toch al een voorschot. Ik ben 26 jaar en afkomstig uit Evergem, Gent. Dus wie interesse heeft...voorstellen zijn welkom

Groetjes

Reis

Ik ben van plan om tussen 1 en 15 augustus naar Rhodos te reizen. Iemand zin om mee te gaan? Met 2 is leuker dan alleen:smile:

Hoi!

ik had gedacht om begin september naar Portugal te gaan! Je kan altijd het bericht eens lezen (een paar onder het jouwe) en dan laat je maar weten of je interesse hebt! Ook de anderen die hierop gereageerd hebben.. ;)

Groetjes,

Minne (vr 19j)

heyla,

Ik heb zeker interesse in jouw berichtje! Ik ben ook opzoek naar reisgenoten voor een relaxte zonvakantie. Maar specifiek voor augustus...

Interesse, stuur maar terug :)

Groetjes
Laura
Hoi laura;) heb jij je reisgenootje al gevonden hier?? ik kan vanaf 22juli er op uit..

hi,

As my husband has to work the whole summer, I'm also searching for a girl to go on holiday. I was thinking to go Greece ?
The time is normally no problem.
(sorry, my Dutch is still bad)
Ivy, Brugge

Hey

Ik ben ann, ben 23 jaar en heb vakantie vanaf 8 september. Ben ook op zoek naar een reispartner en jou idee van een vakantie sta mij ook wel aan ben momenteel al een jaar aan het werk en kan de ontspanning ook gebruiken.

Je kan mij steeds een mailtje sturen op [email protected]

grtz

Hi

Hi,
My name is Kevin 40 years old , I live in Antwerp.Im looking for a partner to go to spain or portugal for a week .
Im selfemployed in Realestat&need a real holiday to the son(walking,swimming,resturants,,,). If you are to go please let me know:wink:!in case you need a foto or some more details that is my pleasure to forward it to u!!

Bye now

Hi

Hi,
I am 40 years old man , I live in Antwerp.Im looking for a partner to go to spain or portugal for a week .
Im selfemployed in Realestat&need a real holiday to the son(walking,swimming,resturants,,,). If you are ready to go please let me know:wink:!in case you need a foto or some more details that is my pleasure to forward it to u!!

Bye now

reisje

hey,

ik heb ook zeker zin in een leuke zonvakantie, maar ik kan wel maar het 2de deel van september vertrekken

groetjes!!

Sun

Hi,

Nice to hear u!:good:
I dont have problem for the second week of september:cool:
Do u have any idea which country your preference is?
Are u looking for a week or more holiday?
B&B or a luxery hotel?:green:
My Email:

[email protected]

Bye now

Hallo,

Ik heb ook wel interesse in een reisje naar de zon.
Voor mij past een weekje in de 2de helft van september het best.
Met de wagen is voor mij ook geen probleem.

Grtn,
Christophe

([email protected])

iets concreets organiseren?

ik zie toch dat er een aantal mensen reageren, das wel leuk om te lezen natuurlijk!!
wie het ziet zitten om vanaf 15/9 op reis te vertrekken stuur dan een email naar
[email protected]

dan kunnen we iets duidelijkere afspraken maken en elkaar toch iets beter leren kennen, want je moet toch over iets kunnen babbelen ;-)

zonnige groetjes aan iedereen!!

tina

Al iemand gevonden?

Heb je ondertss al iemand gevonden?
Ik ben Dorien, 26 jaar. Spijtig genoeg heeft de vriendin met wie ik op reis zou gaan, net voordat we gingen boeken afgehaakt. Al de andere vrienden hebben geen vakantie of hebben een vriendje. Ondanks dat ik eind juni nog maar weggeweest ben, wil ik super graag tijdens mijn verlof vanaf 7sept nog een beetje chillen int zonneke!!! Cocktails drinken, uitrusten en een beetje feesten...een leuke vakantie heeft niet meer nodig. Maar alleen zie ik dit toch niet goed zitten. Bestemming maakt niet uit! Budget zo rond 800-1000 eur. Ik hoop wat van je te horen. Groetjes, Dorien

hallo,

heb je al plannen gemaakt ?
ik zou ook graag op vakantie willen vertrekken begin september,
voor een 2-tal weekjes naar de zon... beetje chillen :biggrin:
echte trektochten ofzo zie ik op de moment niet echt zitten,
beetje wandelen, lekker eten,...
kortom, gewoon een leuke vakantie :smile:

groetjes Borre, 31, man.

Ik reis mee naar de zon

Ik ben 29jaar en ben vrij van 25/08 tot en met 3/9. Zou naar zon willen. Optie gevonden: Corfu 700€ all in pp voor een week in tof hotel. Maar mag ook een andere bestemming zijn.Hou van zee, zon, eten, uitstappen doen, mooie natuur. Bel mij vlug op indien interesse of laat mij een boodschap achter.
NATHALIE

Hoi

Wij (koppel 36/44) huren vanaf september een flat in Luxor. Als je zin hebt kun je hetzelfde doen of kunnen wij je helpen een flatje te vinden en kunnen we evt leuke dingen doen

Hi Tina

Wat je me gevraagd hebt, kan het niet; ik kan het wel doen, maar het reglement verbiedt het. Eens op het forum ingeschreven, het betekent dat je akkoord gaat met de reglementeringen.
Sorry.

Groetjes
Gecko:smile:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan