Reisje naar het zuiden augustus, september

Status
Niet open voor verdere reacties.

K1978

New Member
Hallo allemaal,

Ik zou dit jaar graag nog een reisje maken naar het zuiden, in één van de volgende periodes:
- 23 augustus tot 31 augustus
- 7 september tot 14 september
Vliegtuig of auto, voor mij is het eender, beide zijn mogelijk. Ik had zitten denken aan een trip naar Barcelona, maar andere bestemmingen zijn voor mij ook goed.
Ikzelf ben 34 jaar en ik denk dat ik een aangename persoon ben. Ik zou graag wat actie koppelen aan wat rust en eventueel een stapje zetten 's avonds.
Bij interesse, geef mij maar een seintje!

Groeten,
Kevin

Goeiemorgen Kevin, heb je al reisgenoot gevonden ?

Ikzelf ben op zoek naar reisgenoot om van gelijkaardige reis te genieten, sta open voor meerdere bestemmingen. Je vindt mijn eigen bericht ook terug onder mijn profiel.
Tot horens,
Michael

Ik zou dit jaar graag nog een reisje maken naar het zuiden, in één van de volgende periodes:
Vliegtuig of auto, voor mij is het eender, beide zijn mogelijk. Ik had zitten denken aan een trip naar Barcelona, maar andere bestemmingen zijn voor mij ook goed.
Ikzelf ben 34 jaar en ik denk dat ik een aangename persoon ben. Ik zou graag wat actie koppelen aan wat rust en eventueel een stapje zetten 's avonds.

Groeten,
Kevin[/QUOTE]

Bijkomende info !!

Kevin,
Heb je net mijn reactie verstuurd ; bijkomende info : ik ben vrij tijdens beide voorgestelde periodes.
Grt,
Michael

Groeten,
Kevin[/QUOTE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan