Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisje nr de zon (juni juli/augustus)

Status
Niet open voor verdere reacties.

stijndp

Active Member
Hallo,

Ik wil graag een reisje maken naar de zon, plaats maakt niet uit, zolang het mogelijk is binnen ons budget en voorkeur. Liefst gn Turkije.
Ik heb niet veel eisen, gewoon eerst elkaar ontmoeten voor kennismaking. Ik kom beter overeen met een dame, niets achter zoeken. Altijd al reizen gedaan met partner of vriendinnen.

Het type vakantie:
Ik ben een grote zwemfanaat dus een dagje zee ( gekoppeld aan trip en stad) of zwembad, zwempark zit er bij, en ook wel wat avontuur, eens uitgaan, tripjes samen, bar s'avonds, stadje bezoeken, activiteiten als ook lekker luieren zoals het hoort op een vakantie, ... variatie dus. Geen 7dagen zwembad liggen of iemand die om 11h wilt gaan slapen.. Puur genieten

Ik zelf ben 32jaar, uit het waasland. iemand met veel humor en een zacht karakter.
tot hoors!
Voor vragen, stel gerust

Stijn

Al een paar fijne reacties gehad, maar nog steeds op zoek groeten . iedereen welkom met suggesties ook.

Goede avond,

Ik heb zeker wel interesse.
Zelf hou ik van alle soorten vakanties, maar daar ik in augustus al een trekvakantie heb, zie ik een strandvakantie zeker nog zitten in de rest van mijn verlof.

Indien je nog niemand gevonden hebt, wil ik zeker eens bespreken hoe of wat

Vriendelijke groeten

Eefje

Effe kleine update : nog steeds op zoek..

En ter verduidelijking: het is puur vriendschappelijk. Niet omdat je voorkeur uitgaat nr een dame dat er gekke dingen gaan gebeuren .

Tot hoors.

Heeeey,
Ik vertrek 15de juni naar Tarifa om wat te relaxen en te kitesurfen
Ligt tegen Cadiz, Zuid Spanje, heeft een leuk oud centrum, straatjes, terrasjes, mooie stranden en kan vandaar nog uitstapjes plannen, enz
Naar Marroko bijv. (Tanger) kan je via de boot op half uurtje en bent meteen in heel andere cultuur.
Moest het jullie wat lijken kunnen we vakanties afstemmen en daar er leuke tijd van maken.
Greetz, Tim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...