Reisje september

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fauna19

New Member
Hoi!

Ik zou graag de eerste of tweede week van september op vakantie gaan en zoek gezelschap, ik leer graag nieuwe mensen kennen! Liefst niet te ver (binnen Europa), of gewoon een roadtrip. Max 1 week, er even tussenuit dus. Ik ben geen hele-dagen-op-het-strand type, liefst gewoon wat afwisseling met leuke activiteiten, misschien wat cultuur, maar ook ontspanning en rustig aan of misschien eens een leuk feestje?

Ik ben een meisje van 24 uit de Kempen en ik zou graag met leeftijdsgenoten gaan! Ik hou van lopen, lezen, yoga en nog veel meer :)

Laat maar weten!

Groetjes.

Euhm, (bijna) 24j - mannelijk uit het Belgische Oost-Vlaanderen en addicted to traveling.

Waarheen ik ga, maakt niet enorm veel uit, zolang ik (dit reisje) maar per auto kan gaan! Ik ken Europa redelijk goed, dus om de locatie maak ik mij écht geen zorgen. Een beetje over jouw wensen en noden (gedurende dit reisje) babbelen en dat komt goed... Italië is het ideale roadtripland, Krakau (Auschwitz + Wieliczka-zoutmijn) in Polen ofwel Dubrovnik in Kroatië zijn dan weer de ideale reisbestemmingen binnen Europa waar we heen kunnen rijden in de vorm van een roadtrip...

Mocht je nog steeds zoekend zijn naar een reis(genoot) laat je het maar weten, met veel plezier!

Hallo,

Ik ben 25j man uit het regio Leuven, je bestemming staat mij ook wel aan. Ik heb zelf hier trouwens ook aan zoekertje geplaatst. Ik zou het ook liefst van al binnen EU houden :-). Strandvakanties zijn net zoals bij jou ook niet mijn ding. En zelfs je hobby's stemmen grotendeels overeen!

Laat maar iets weten!

Gr Thomas

Hey!
Ik ben 22, bijna 23 en ben ook van de Kempen!
Ik heb verlof van 29 augustus tot 4 september en was van plan om misschien naar Rome te gaan.
Zelf ben ik een vrij avontuurlijk type en is strand liggen helemaal niks voor mij.

Mocht je interesse hebben, laat je maar iets weten! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan