reisje zomer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wim32

Member
Beste reisgenootjes,

Aangezien de meeste mensen al iets geboekt hebben voor deze zomer , ben ik op zoek naar mensen om deze zomer op reis te gaan.
Eerst en vooral, de periode, ik heb verlof van zaterdag 20 juli tot en met zondag 11 augustus, graag zou ik twee weken naar een warm land op reis gaan, de bestemming maakt mij niet zo veel uit hoor.
Kan gaan van Turkije, Spanje, Griekenland, Egypte, Cyprus, Marokko, Tunesië, Italië, Portugal.
Het zou een all in vakantie worden, lekker niets doen twee weken, maar toch nog iets gezien hebben van het land, dit zijnde door excursies te doen. vb boottrip, lokale plaatsen bezoeken, iets cultureels, maar vooral een ontspannende vakantie met af en toe excursie doen, lijkt jullie dit ook wat, laat dan iets weten e ;-)
En dan kunnen we komen of we overeen komen, vind ik niemand tegen een week voor vertrek, ergens tussen 20 en 27 juli, vertrek, boek ik alleen en daar leer je toch mensen kennen e ;-)

tot hoors

wim

Hey,

Heb nog niet echt een reisgenoot gevonden, wel al sommige reacties, maar niets concreet ;-)
De periode kan ik helaas niet veranderen, die blijft het zelfde, heb namelijk vast verlof, dus kan dit niet veranderen.
Heb jij mss interesses toch?
En wat voor een reisje zou jij graag doen toch?

Gr

Al iemand gevonden wim ? Mijn reispartner net last minute afgelast... Ben eigenlijk ook op zoek naar een nieuwe :) want heb het hier volledig gehad in dit belgenland, qua weer toch :)
Maar alleen blijft toch maar alleen he. Van waar ben je ergens wim ? ik ben 31j uit west-vl. man.

maakt niet uit

Hoi! Al een reispartner gevonden? Ongeveer zelfde mening als ik! En zelfde vakantieperiode ! :-) Mij maakt het niet uit, man of vrouw, als ik hier maar weg ben! Compagnie is veel!
grt
Eveline

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan