Reislustige mama of papa

ZeepBel

New Member
Ik ben een alleenstaande mama, 44j, van zoontje 9j en dochtertje 7j. Het is mijn droom om met de kinderen vrij te reizen, dus geen hotelvakantie. Mijn voorkeur gaat naar het Oosten en Midden-Amerika, maar sta voor andere bestemmingen open. Echter met kindjes alleen vind ik een risico en zoek dus iemand, ook met kindjes, die ook op zoek is om met iemand samen te reizen.
Groetjes Isabel

Frankofiel

New Member
Maxdaoc@live.nl
Hoi Isabel ik ben Maxim gescheiden vader van 2 dochters
Deze zomer blijf ik met ze in Nederland toestemming verklaring om te reizen naar het buitenland werd niet getekend door mijn ex
In 2021 ga ik gewoon weer naar de ardeche wie weet gaan jullie gezellig mee
Voor 2020 heb ik in augustus 2 weken de kinderen en gaan we naar hoek marina Beach
In juli ben ik vrij en zou ik nog graag even naar de ardeche reizen maar alleen nou dat vind ik dus te duur
Misschien dat we samen kunnen reizen
Ik 50 en nu 7 jaar gescheiden
Heb geen rare bedoelingen hou gewoon van gezelligheid wijntje als de Kids op bed liggen en overdag samen actief zwemmen vissen snorkelen oh ik heb ook een lief hondje dat altijd mee reist.

ZeepBel

New Member
Hey Maxim,
Dankjewel voor je reactie. Vanwaar ben jij precies in Nl? Ik woon in België, het lijkt me praktisch als we niet schandalig ver van mekaar wonen, ook om even kennis te maken of het wat klikt.
Gr Isabel

Bovenaan