Reismaatje autoreis Zuid-Europa

D

DM11807

Guest
Wie vindt het leuk om door de zuidelijke landen van Europa te toeren met de auto? Aarzel dan niet om te reageren!
Ben vrouw van 66, Italië-fan, i.b.v. auto en rijbewijs. Zoek reismaatje, ben niet op zoek naar een relatie/partner, maar naar een reisgenoot m/v puur voor de gezelligheid, van ongeveer mijn leeftijd ca. 60-70 jaar, voorkeur voor een reisgenote, hoeft niet in het bezit te zijn van een rijbewijs. Eventueel nog dit jaar vanaf sept. 2020, maar in ieder geval ook voor de komende jaren, het liefst buiten het hoogseizoen. Houd niet van kamperen, maar logeren in klein hotelletje, b&b, appartementje hebben mijn voorkeur. Op de bonnefooi, globaal een route plannen en willen we ergens langer blijven, dat ook gewoon doen. Relaxed reizen.
Heb je nog vragen, neem dan contact met mij op.

Laatst bewerkt door een moderator:

pukkie87

New Member
Hallo , Ik ben weduwnaar toen mijn vrouw nog leefde gingen we vaak naar frankrijk, op dezelfde manier zoal jij dit nu doet. Helaas ben ik ouder dan 70, ( 80) maar zo gezond als een vis , geen pil noch poeder.
Ik ben een opgewekt baasje van hbo niveau. Wij panden altijd een route, maar weken daar vaak van af dmv de tom-tom lekker avontuurlijk door de binnenlanden. Ook ik ben zeer zeker niet op zoek naar relatie/ partner.
In italie zijn we maar een keer geweest ( sestrie levante)
Vragen heb ik nog heel wat maar dat kan op tijd komen. groet wim

procida

New Member
Hoi,
ben meer op zoek naar een vrouwelijke reisgenote en inderdaad circa mijn leeftijd. Heb daarom deze oproep laten blokkeren en een nieuwe aangemaakt zie Procida.

Bovenaan