Reismaatje azie maart 2017 gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

natasja1988

New Member
Hoi,
Ik ben op zoek naar een reismaatje voor de periode van mrt/apr 2017, het liefst van een beetje dezelfde leeftijd. Op dit moment denk ik eraan om verschillende eilanden van Indonesie te ontdekken. Maar voor andere landen in zuid oost azie sta ik zeker open.
zelf ben ik al eens in Thailand Laos en Cambodja geweest.
Deze reis heb ik toen alleen gemaakt en dit was prachtig, maar nog mooier lijkt het me om het met iemand te delen.
(happiness is only real when shared ;)).
Zelf ben ik 28, ondernemend en open minded. Ik hou van momenten van rust op zijn tijd, ik ben een fanatiek yoga beoefenaar. maar van een feestje op zijn tijd ben ik ook zeker niet vies.

Wie lijkt het leuk om samen op avontuur te gaan?
Liefs natasja

Natasja, toen ik dit begon te lezen klopte alles. De bestemming, de periode, de manier van reizen... Tot ik de leeftijd zag.
Dju toch, ik ben een 48 jarige jongedame ie aan haar tweede leven begon.

Dag Natasja,

Ik ga ook reizen. Wel alleen in maart en ik kan maximum 3 weken. Ik heb nog nooit alleen gereisd of met iemand onbekend. Maar wil Azië heel graag leren kennen. Eventueel Vietnam?
Ik sta er absoluut voor open om yoga te gaan beoefenen, nooit gedaan. Maar ik wou eigenlijk op yoga vakantie gaan ik Thailand om ermee kennis te maken. Welke landen zou jij nog graag willen zien in Azië?
Ben trouwens 27 jaar!

Groetjes An

Hey Natasja en An,

Ik was ook aan het denken om rond maart naar Azië te gaan, en ben ook nog op zoek naar (een) reisgenootje(s).
Indonesië heb ik vorig jaar gedaan, prachtig! De landen die jij al bezocht hebt staan ook zeker op mn lijstje!
Inderdaad mss Vietnam?

Ik kan maximum 3 weken aaneensluitend vrij krijgen op het werk, en schoolvakanties zijn wat moeilijk (voorrang voor de collega's met kindjes, snap ik wel ;-)).

Weet niet wat voor reis jullie in gedachten hadden, ik reis graag low budget, in die zin dat luxe hotels en dure restaurants voor mij echt niet moeten, liever ter plekke dan wat meer doen, bezoeken, gaan snorkelen, souvenirs kopen,...

Over mezelf, ik ben 30 jaar, dans graag, feestje op vakantie mag zeker maar is geen must, yoga-beginneling (sunrise yoga on the beach klinkt zalig), en ben een dierenvriend :-)

Laat maar weten of het je iets lijkt om samen naar Azië te gaan, of als je graag eens afspreekt om reiservaringen uit te wisselen!

Groetjes!
Els

Hey

Ik wil binnenkort (februari-maart) een paar weken ontspannen en ondertussen een deel van de wereld zien. Azië is helemaal nieuw voor mij maar staat al lang op m'n lijstje, dus misschien kan ik een stukje met jullie meereizen?
Ik ben voornamelijk geïnteresseerd in natuur, rust, vrijheid en een beetje cultuur en avontuur, dus wat jullie hier hebben gezegd spreekt mij wel aan! Ik heb zelf nog niets concreets gepland, maar als we ongeveer dezelfde interesses hebben lijkt het mij leuker om dit samen te doen :) Ik ben 27 jaar.

Groetjes
Thomas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan