Reismaatje begin volgend jaar 18 jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

hannahsmits

New Member
Hey hey! Ik ben Hannah en ik ben 18 jaar. Ik heb momenteel een tussenjaar en zou graag begin volgend jaar willen gaan reizen. Interrail in Europa lijkt me heel leuk, maar backpacken naar een plaats buiten Europa lijkt me ook heel vet! Zijn er meiden rond mij leeftijd die ook plannen hebben om begin volgend jaar te gaan reizen?

Ben een jongen (18 jaar) maar heb momenteel ook een tussenjaar en een groot fan van backpacken. Heb vorige maand bijvoorbeeld Tour du denst du midi gedaan in zwitserland. Als je interesse hebt om mogelijk toch samen te reizen stuur me maar n bericht.
Groetjes Thom

Hey hey! Ik ben Hannah en ik ben 18 jaar. Ik heb momenteel een tussenjaar en zou graag begin volgend jaar willen gaan reizen. Interrail in Europa lijkt me heel leuk, maar backpacken naar een plaats buiten Europa lijkt me ook heel vet! Zijn er meiden rond mij leeftijd die ook plannen hebben om begin volgend jaar te gaan reizen?
Hii Hannah! Ik zoek ook iemand om samen mee te reizen voor februari en maart. Ik zou graag willen backpacken door Thailand, geïnteresseerd?? Groetjes Mayra

Hallo, Sam (18, jongen) hier, ik heb een tussenjaar een ben op zoek naar een avontuur. Heb meerdere keren gebackpacked (in en buiten Nederland). Stuur me een berichtje als je interesse hebt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan