Hoi Teun,
Ik kan in dezelfde periode ook nog vrij krijgen van werk. Ik zal mij daarbij ook even kort voorstellen:
Ik ben Paul, bijna 32 jaar en woon in Nunspeet. Ik vind het leuk om dingen te zien/ doen op een vakantie.
In maart ben ik met vrienden op wintersport geweest, maar heb verder nog geen reizen gepland staan.
Door de Coronaperiode ben ik wat terughoudend geweest om wat grotere en meer verre reizen te gaan doen. Gelukkig vrijwel alle beperkingen inmiddels aan banden gelegd.
Zelf heb ik ook een duikcertificaat. (Beginnende duiker, tot 18 M diep), waarbij ik altijd nog eens een duik wil doen in tropisch water.
In Zuid Amerika, Afrika en Australie ben ik nog niet geweest. De reisvoorkeuren die jij hebt, hebben ook mijn interesse.
Als je 2 à 3 weken met elkaar op pad gaat, moet je wel beetje op elkaar zijn afgestemd.
Het heeft daarin mijn voorkeur om vooraf en op korte termijn ergens een drankje te doen om even persoonlijk kennis te maken.
Mocht je interesse hebben na het lezen van dit korte bericht, dan kan jij mij bereiken op het volgende nummer. 06 31041990.
Gr
Paul