Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reismaatje gezocht 3 weken Colombia November/December

Status
Niet open voor verdere reacties.

JillVincent

New Member
Hi allemaal,

Ik ben Jill, 28 jaar en kom uit het altijd gezellige Brabant. Graag zou ik in November 2022 voor 3 weekjes door Colombia reizen.
Het liefst ga ik niet alleen, dus ik zoek een gezellig en leuk reismaatje voor die periode. Het liefst iemand tussen de 27-35 jaar.

Mocht je interesse hebben let me know!!!

Brabantse gezelligheid is altijd goed!
Zuid-Amerika lijkt me echt geweldig alleen kan ik dit jaar helaas niet 3 weken weg.
Mocht je ineens andere plannen hebben mag je me altijd berichten.

Gr.Michiel
Eindhoven

Hi Jill,
Wat leuk om jouw berichtje te zien. Ik wil zelf ook graag rond die periode op reis maar liever niet alleen.
Ik ben Manon, 32 jaar oud en kom ook uit Brabant (Breda). Mocht je interesse hebben om samen te reizen stuur me vooral een berichtje! Lijkt me leuk!

Groetjes Manon

Hoi Jill,

Ik kom ook uit Brabant en ben 35 jaar dus past nog precies in je doelgroep en ik wil ook nog in november/december weg. Paar jaar geleid Bogota geweest nu ben ik sowieso helemaal fan van Zuid-Amerika. Als of/en andere geïnteresseerd zijn die mogen ook reageren hoor

Groetjes
Ivo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...