reismaatje gezocht augustus

Hoihoi! Mijn naam is Klaartje, ik ben 19 jaar, studeer in Delft en op zoek naar een (vrouwelijk) reismaatje of een groepje om in de maand(en) juli/augustus een verre reis mee te maken :)
Ik wil zelf erg graag backpacken, maar ben door mijn studie helaaas gebonden aan de schoolvakanties, en ben dus maximaal 6 a 7 weken beschikbaar. Ik zou zelf graag nog een keer naar Costa Rica, Bali, Thailand, de Seychellen of Zanzibar willen, maar ik sta voor alles open!

Lijkt het je gezellig? Dan hoor ik het heeeel graag! Je kan me ook een berichtje sturen op mijn instagram: @klaartjebaanvinger

Dominiquecdm

New Member
Hoi Klaartje,

Ik ben Dominique, ook 19 jaar en studeer in Utrecht. Ik ga in augustus 3 weken in mijn eentje naar Zuid-Afrika. De eerste 2 weken ga ik vrijwilligerswerk doen in Pretoria, maar ik wil de laatste week een beetje toerist uithangen in Kaapstad. Ik zou het super leuk vinden om dat samen met iemand anders te doen:) Misschien vind je 1 week een beetje kort, maar je zou het eventueel ook kunnen combineren met iets anders in Zuid-Afrika, een paar weken daarvoor bijvoorbeeld.

Met vriendelijke groet,
Dominique

Bovenaan