Reismaatje gezocht Australië 2023

Status
Niet open voor verdere reacties.

AmberTijhof

New Member
Reisgenoot gezocht (vrouwen)

Hi allemaal, in januari 2023 wil ik, na bijna 3 jaar wachten, eindelijk weer naar Australië. In 2019/2020 heb ik daar samen met een vriendin 5 maanden rondgereisd met een auto met tentdak, maar helaas door corona eerder naar huis gegaan. Het lijkt mij gezellig om weer met iemand te reizen zodat we de avonturen delen.

Ik ben Amber, 22 jaar oud en woon in Nederland. Ik houd van reizen, fotograferen en nieuwe plekken ontdekken!

In 2019 heb ik mijn opleiding voor stewardess afgerond en ben daarna op reis gegaan. Door COVID 19 is het nog niet gelukt om stewardess te worden en ben ik nu werkzaam in de horeca.

Mijn plan is om van Brisbane naar Cairns te reizen en dan misschien te vliegen naar Perth. Ik ben heel vrij in route wijzigen.
Ik heb een working holiday visa aangevraagd en die is ook al geaccepteerd. Het lijkt mij leuk om in een bar of hotel te werken.
Na Australië zou ik ook nog wel meer van de wereld willen zien. Het lijkt mij leuk om een aantal maanden te reizen bijvoorbeeld van januari tot juli of eventueel nog langer.

Als jij soortgelijke plannen hebt, laat het maar weten dan kunnen we misschien wel samen gaan en genieten van het mooie Australië!

Groeten Amber Tijhof

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan