Reismaatje gezocht, Australie, eind 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

SharonSchootstra

New Member
Hoi hoi,

Ik ben Sharon en ben van plan om eind oktober/november op reis te gaan naar Aussie en NZ!
Dit is de eerste keer backpacken voor mij en vind het toch wel heel spannend om alleen te gaan!

Echt een plan heb ik nog niet. Wat ik wel weet is dat ik 5 a 6 maanden wil reizen en daarbij natuurlijk leuke dingen doen zoals duiken, parachute springen etc. Voor een feestje ben ik ook wel in!

Heb jij ook plannen om die kant op te gaan? Misschien is het leuk om samen te gaan!

Let me know!

Groetjes,
Sharon

Hallo Sharon,

Je zoekertje heeft mijn aandacht getrokken ! Ik heb gelijkaardige reisplannen. In juni studeer ik af en voor ik begin te werken wilde ik graag een 4 tal maanden op reis.
Misschien kunnen we een deel van de reis samen doen ? Ikzelf ben 21 jaar, sportief en avontuurlijk. Ik wil graag genieten van de tijd daar in Australië en Nieuw-Zeeland.
Het is voor mij ook de eerste keer en aangezien er in mijn dichte omgeving niemand zin heeft om mee te gaan, plaats ik hier een reactie ;).

Laat je een berichtje als je interesse zou hebben ?

Groetjes,
Astrid

Hee Astrid!

Sorry voor mijn late reactie! Ik zit op dit moment in Suriname en had nog niet eerder de kans om je te antwoorden. Leuk dat je een berichtje hebt gestuurd!

Vanaf wanneer zou je willen gaan reizen?
Het is misschien handiger om rechtstreeks met elkaar te mailen! Mijn emailadres is [email protected]

Ik hoor wel van je!

Groetjes
Sharon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan