Reismaatje gezocht Australië, Nieuw-Zeeland en Azië

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dieke

New Member
Hi allemaal,

Ik ben Dieke (24 jaar) en ik ben opzoek naar een vrouwelijk reismaatje (tussen 22 en 26 jaar) die geïntresseerd is om Australië, Nieuw-Zeeland en andere delen van Azië te bezoeken. Ik zou graag vanaf eind februari/ begin maart willen vertrekken om dan een half jaar of misschien langer te reizen. Hier ben ik vrij flexibel in.

Ik vind het leuk om nieuwe culturen te ontdekken, natuur te verkennen en om actieve activiteit te doen, zoals quad rijden. Daarnaast zou ik het ook leuk vinden om ter plekke werk te zoeken, door een Working Holiday visum aan te vragen om zo de reis nog mooier en langer te maken.

Lijkt jou dit ook leuk, stuur mij dan een privé berichtje😀

Hee Dieke,

Eind Augustus ga ik naar Australië en nieuw Zeeland om mijn reis af te maken, ik heb nog niks concreets geboekt. Waarschijnlijk wil ik eerst de westkust doen van Perth naar Darwin met een groepsreis. Eind september wil ik naar nieuw Zeeland, hier wil ik graag rondreizen met een auto of campervan. Als je nog opzoek bent naar een reisgenoot, in NZ lijkt het mij erg gezellig om met en groepje rond te reizen.

Mijn naam is Esther 24 jaar en ben eind juli klaar met mijn opleiding. 3 jaar geleden ben ik op een working holiday visa in Australië geweest, en daarna nog een deel van nieuw Zeeland kunnen zien. Helaas moest ik door de Corona terug naar Nederland.

Groetjes Esther

Hi Esther, leuk dat je reageerd op mijn berichtje. Inmiddels zijn mijn plannen iets veranderd. Zelf ga ik eerst 1 à 2 maanden naar de Filipijnen om vrijwilligerswerk te doen. Daarna ga ik ongeveer 3 maanden Thailand, Laos en Vietnam bezoeken. En ga ik in augustus richting Australië om daar verder te reizen. Zelf heb nog niet echt bedacht wat ik precies in Australië ga doen, behalve dat ik de westkust wil bezoeken en ook een tripje naar Nieuw-Zeeland ga maken. Mijn zus studeert dut jaar ook af en is van plan naar Australië te komen en we willen daar dan een auto huren om daar de westkust te bezoeken. Groetjes, Dieke

Hoi Dieke,
Ik ben op zoek naar een reisgenootje om in mei samen mee door Thailand te reizen. Ben je rond die tijd toevallig in de buurt? :)

Groetjes,
Jorinde

Hi Jorinda, ik ben ook van plan om vanaf mei (weet nog niet precies wanneer) mijn rondreis te starten in Thailand. Het zo leuk om deze reis met iemand samen te beginnen.😁 Heb jij al plannen?

Groetjes,
Dieke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan