Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reismaatje gezocht december 2016 (zonnetje)

Status
Niet open voor verdere reacties.

kiwintra

New Member
hoi

Ik ben een spontane meid van 33 en wil heel graag op vakantie in de december maar niet ALLEEN!!!
Wie heeft er zin in om in de december 2 tot 3 weken lekker in de zon te genieten van een drankje en uitstapjes
Ik dacht zelf aan een goedkope bestemming bali,Indonesia, dominicaanse republiek oid andere opties zijn natuurlijk prima en sta open voor leuke nieuwe dingen alles is bespreekbaar zoalng het maar onbevangen en gezellig is.

Ik hoor graag wie er op deze korte termijn met mij in het zonnetje wil zitten

Van 11 december tot 5januari verlof. Reis zonder inentingen ben aan veel medicatie allergisch .

hey , ik vertrek woensdag 30/11/2016 voor 8 dagen naar gran canaria costa meloneras boeking voor 2 personen 5 sterrren hotel deels voor vakantie en deels voor mijn zaak maar wegens omstandigheden ' alleen'
ik zoek op zeeeeeeer korte termijn een reisgeno(o)te , je kan gratis mee indien interesse laat maar iets weten
grtjs kris info@facoom.be

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...