Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reismaatje gezocht kerstvakantie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Ik ben een man van 34 jaar uit Eindhoven, en ik heb altijd 2 weken vrij in de kerstvakantie. Nu heb ik geen zin om die weken alleen thuis door te brengen. Vrienden worden vader, gaan samenwonen etc,etc dus vandaar probeer ik het via deze weg. Ik ben in talloze steden van Europa geweest en ook daarbuiten. Maar wil nog veel zien. Ik maak er meestal een combivakantie van, actief/bezienswaardigheden/stad/steden bezoeken en soms een dagje niks/strand. Ik weet eigenlijk nog niet zo goed waar heen maar sta voor veel open. Ik heb bijv Ijsland nog hoog op mijn lijstje staan. Maar voor andere uitdagingen sta ik ook open. Ivm een nieuwe badkamer wil ik het niet al te gek maken qua budget Aangezien ivm corona vorig jaar ook geen vakantie heb gehad sta ik er ook voor open om bijv in oktober nog ergens heen te gaan.

Hi!
Klinkt goed, V 29 jaar hier. Ik zou graag een citytripje willen inplannen in die periode, bestemming kunnen we overleggen.

Hi!

Ik zou graag van 27okt - 30 okt een stedentrip willen doen. Ik ben vrouw van 27jr en vind combivakanties ook het leukst! Betreft bestemming graag een land in Europa waar het wat mooier weer is dan hier in Nederland. Lijkt het je leuk en kan jij dan ook? Let me know!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...