Reismaatje gezocht maart/april - Azië of midden/zuid Amerika

Status
Niet open voor verdere reacties.

mirthedijkstra

New Member
Hey iedereen!

Ik ben Mirthe, 22 jaar, woon in Amsterdam en studeer verloskunde. Ik zou graag een aantal (3-5) weken willen gaan reizen in maart en/of april. Ik heb nog geen concrete plannen dus daar zouden we het samen over kunnen hebben! Gebieden die me trekken zijn Azië en midden/zuid Amerika. Ik ben al een aantal keer naar verre landen geweest maar heb dit nog niet eerder in backpack stijl gedaan waardoor ik het fijn vind om dit samen met iemand te doen.

Mocht deze periode uiteindelijk toch niet haalbaar zijn dan zou ik ook in de zomer 2022 kunnen, dus mocht deze periode jou wél schikken, vind ik het ook leuk om in contact te komen :)

Spreekt mijn bericht je aan? Voel je vrij om me een berichtje te sturen en wie weet gaan we binnenkort samen weg :)

Liefs,
Mirthe

Laatst bewerkt:
Hi Mirthe! Klinkt leuk! Ik zoek een beetje hetzelfde als wat jij omschrijft. Maar heb ik mij iets meer gericht op Indonesië. Al hoewel midden Amerika mij ook trekt zou ik dat eventueel ook kunnen overwegen! Als je hier eens over wil brainstormen? Let me know! ✌🏼 Liefs, Leonie

Hee meiden,
Ik heb het zelfde plan. Hebben jullie insta zodat ik jullie een berichtje kan sturen?
Groetjes Bo
Insta bovsoest

Hi Mirthe! Klinkt leuk! Ik zoek een beetje hetzelfde als wat jij omschrijft. Maar heb ik mij iets meer gericht op Indonesië. Al hoewel midden Amerika mij ook trekt zou ik dat eventueel ook kunnen overwegen! Als je hier eens over wil brainstormen? Let me know! ✌🏼 Liefs, Leonie
Insta?

Hi, ik zoek naar hetzelfde, al wil ik zelf liever rond januari al gaan, als jullie een groep hebben mag ik daar dan bij? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan