Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reismaatje gezocht naar Bali en de Filipijnen vanaf 1 november

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ambertc

New Member
Hoi, ik ben Amber! Ik ben 26 jaar en woon in Zaandam. Ik ben opzoek naar een reismaatje (vrouw) om samen te gaan backpacken in Bali (+gili eilanden) en de Filipijnen. Ik wil dit gaan doen vanaf november 2022. Ik zou het leuk vinden om dit samen met iemand te doen van dezelfde leeftijdscategorie.
Ik ben een levensgenieter, houdt van mooie plekjes bezoeken, cocktails drinken, avontuur (niet te gek), festivals (!) en mooie herinneringen maken. Als iemand geïnteresseerd is zou ik graag eerst willen kennismaken om te zien of we qua reisvoorkeuren matchen en natuurlijk ook qua levensstijl!

Ik vind het alleen reizen een te grote stap (nooit eerder gedaan), ik heb wel vaker gebackpackt in Azië.

Laatst bewerkt:
Hi Amber, ben je nog steeds opzoek naar een reisgenootje? Zit precies in dezelfde situatie. Wil rond die tijd heel graag reizen, maar vind in m’n eentje net wat te spannend. Hoe fijn is het als je samen dingen kunt uitzoeken en meemaken?! Ik ben trouwens ook 26 jaar en woon in Eindhoven. Hoor het graag!

Hai! Wat leuk om te lezen dat je in dezelfde situatie zit. Ik ben inderdaad nog steeds opzoek naar een reismaatje.
Misschien kunnen we telefoonnummers uitwisselen?
Groetjes!

Goed plan, leuk! Hoe gaan we dat doen? Misschien via Insta? Dan hoeven we ons nummer hier niet te plaatsen. Je kunt mij vinden via tedjevdbroek.

Heyy wat leuk! Ik zat met het zelfde idee, maar wilde in oktober gaan en duiken. Lijkt dit je ook wat? Groetjes alaya

Hey Amber! Wat je omschrijft klinkt eigenlijk perfect! Ik ben Marit, 25 jaar oud en kom uit een dorp in de buurt van Eindhoven. Ik heb helemaal nog geen ervaring met (alleen) reizen maar ben heel nieuwsgierig om wat meer van de wereld te zien. Mocht je het leuk vinden om me wat beter te leren kennen dan laat het maar weten!

Hey Amber, ik lees dat je naar de Gili eilanden wilt gaan en ook naar de Filipijnen. Een collega hoorde ik vandaag kort iets vertellen over die Gili eilanden. Dat het er schijnbaar best mooi is.
Ik had zelf al eea opgezocht over die eilanden. Ga jij naar een specifiek eiland of heten die eilanden zo?
Groeten Moon

Hee Amber, ik wil in november reizen in Bali! Met z’n 2tjes of 3en lijkt me leuk!
Lijkt het je wat om samen te gaan?
Ik ben 25 jaar en hou van strand, natuur en het lijkt me ook leuk om een paar dagen een yoga cursus te doen (met of zonder reismaatje). Ik hoor het wel of je het wat lijkt!!
Groetjes,
Feliene

Hoi Amber,
Jou berichtje sprak mij aan. Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik ben 26 jaar en wil graag meer van de wereld zien en genieten. Mocht je nog op zoek zijn, hoor ik het graag.
Liefs,
Roos

@Ambertc, ook ik zit in dezelfde situatie, Ik wil graag rond deze periode naar Azie willen gaan. Toch lijkt het me gezelliger en minder spannend om samen te gaan voor mijn eerste verre reis. Dus als je nog opzoek bent hoor ik graag van je. Misschien fijn om te weten, ik ben 22 jaar en heb op het moment een tussenjaar dus niet gebonden aan bepaalde data.

Hallo,
Ik ben 33 en zou in december graag willen reizen door Bali ongeveer 2-3 wkn.
Misschien is het leuk om met elkaar op te trekken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...