Mijn naam is Puck en ik kom uit Nijmegen. Ik ben 23 jaar en ga met een vriendin vanaf half oktober backpacken naar Peru en Colombia en zij vertrekt een maandje later weer terug naar NL. Graag zou ik vanaf 17 november nog meer landen willen zien in Midden- en/of Zuid-amerika en zoek hierbij graag iemand tussen de 19-25 om dit avontuur te delen
Ik zal me zelf ook even kort voorstellen. Ik ben Kim en ik kom uit Sint-Oedenrode. Ik ben 21 jaar oud en ik studeer in Oktober af voor mijn MBO verpleegkundige opleiding. In November wil ik heel graag een heel stuk gaan reizen. Nou ligt mijn voorkeur eigenlijk bij Amerika/Canada, maar ik heb nog niet een concreet plan hoe en war, aangezien ik alles nog een beetje aan het onderzoeken ben
Ik heb zelf geen reisgenoot, omdat al mijn vrienden en vriendin nog studeren. Daarom was ik zelf een beetje opzoek naar een reisgenootje.
Hoelang ben je van plan om nog in Amerika te blijven, en heb je al een beetje een idee waar je graag heen zou willen gaan?
Ik hoor het graag!
Wat super vet!! Ik wil het liefste denk ik nog een maandje daar blijven! Ik heb geen landen vaststaan maar Mexico, Costa Rica, Panama lijkt me heel mooi! Wel dus een stukkie zuidelijker dan Noord-Amerika waar jij heen wilt. Zou je ook midden-amerika leuk vinden?
Ik ben Eva, 21 jaar oud en ik woon op kamers in Nijmegen. Ik ben net afgestudeerd als hbo- verpleegkundige en ik wil in september beginnen met reizen door Europa voor ongeveer 2 maanden. Daarna (rond halverwege november ) is mijn planning om naar Midden/Zuid Amerika te gaan, maar ik heb hiervoor nog niks vast staan. Peru, Colombia, Panama en Costa Rica spreken mij ook heel erg aan!!. Het lijkt me leuk om deze reis met iemand samen te doen en ik ben daarom ook nog opzoek naar een reismaatje.
Ik hoor graag van je.
Ik ben Evelien, 22 jaar oud en woon op kamers in Rotterdam. Ik wil in de week van 14 november 3-4 maanden gaan reizen. Ik zit zelf te denken aan midden-amerika of azië. Van midden-amerika heb ik zelf mexico al gezien, dus trekken guatemala, nicaragua en costa rica mij erg! Het lijkt mij leuk om deze reis met iemand te starten!
Ik ben van plan om vanaf januari ca. 3 maanden naar Midden-Amerika te gaan. Mijn meest recente plan is om van Guatemala richting Panama te reizen, maar dat wisselt nog wel eens en daarin ben ik ook vrij flexibel. Het lijkt me gezellig om gedeeltelijk samen te reizen, dus misschien kunnen we contact houden?
Hey! M’n plannen zijn eigenlijk ineens heel erg veranderd. Ik vlieg namelijk 13 november naar Vietnam! Vanuit ho chi minh wil ik naar het noorden reizen en dan Laos en Cambodja. In die periode dus niet meer midden-Amerika! Jij heel veel plezier!!
Mijn naam is Puck en ik kom uit Nijmegen. Ik ben 23 jaar en ga met een vriendin vanaf half oktober backpacken naar Peru en Colombia en zij vertrekt een maandje later weer terug naar NL. Graag zou ik vanaf 17 november nog meer landen willen zien in Midden- en/of Zuid-amerika en zoek hierbij graag iemand tussen de 19-25 om dit avontuur te delen