Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reismaatje gezocht okt/nov Indo of Vietnam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lisannef

New Member
Hi! Mijn naam is Lisanne, ik ben 22 jaar oud en ik ben op zoek naar een reismaatje om in de maanden oktober en november te trekken door Vietnam en Laos of door Indonesië voordat ik aan mijn master ga beginnen. Ik houd van een beetje avontuur, cultuur snuiven, in de zon zitten en drankjes doen. Ik zou het leuk vinden (een poging te doen) om te leren surfen of duiken, de natuur en cultuur te verkennen en de lokale keuken te ontdekken. Zie jij het zitten om een tijdje samen op te trekken? Let me know!

Hoi Lisanne!
Het lijkt me ontzettend leuk om naar Vietnam met een reismaatje. Ik ga vaak alleen op reis (vaak vanwege fotografie) maar op zo'n verre bestemming ga ik liever niet alleen. Mocht je hier een goed gevoel over hebben of ben je alleen benieuwd dan ben ik te bereiken op instagram @vin_re of facebook vincent.reep

Groetjes, Vincent

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...