Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reismaatje gezocht om avontuurlijk korte en langere reizen te maken. Wandeltochten in Europa, Namibië, Botwana, Zuid Afrika, New Zealand, Galapos...

Status
Niet open voor verdere reacties.

josh

New Member
Reismaatje gezocht om avontuurlijk korte en langere reizen te maken. Wandeltochten in Europa, Namibië, Botwana, Zuid Afrika, New Zealand, Galapos.

Nu beschikbaar 12 mei tm 3 juni, het hele jaar door kortere perioden.

indien we een klein groepje zouden kunnen vormen (3 à 4 personen) dan heb ik wel interesse.
Ben eigenlijk altijd beschikbaar en kan mijn agenda vrij invullen.

Hallo Josh,
Ik zou het leuk vinden om mijn vriendenkring eens uit te breiden met gelijkgestemden, actieve mensen met een jeugdige geest, die van natuur houden en graag in bijzondere gebieden vertoeven.
Zelf heb ik al veel gereisd maar wegens omstandigheden is het er de laatste jaren niet van gekomen.
Ik ben zelf Mycologe, heb Biologie gestudeerd en wil graag weer op pad om mooie gebieden te bezoeken.
Tasmanie staat op mijn lijstje, maar ook New-Zealand, Noorwegen, Zweden, maar ook de Galapagos,
die ik er niet bijgeboekt had toen ik naar Equador ging.
Ik ben ondernemend, jong van geest en oog een stuk jonger dan mijn leeftijd.
Reizen met een klein groepje is ook geen probleem.
Wellicht kunnen we een keer wat afspreken.
Hartelijke groet,
Ophrys.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...