Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reismaatje gezocht! Periode 7/11 tem 22/11

Status
Niet open voor verdere reacties.

SanVH

Member
Hoi,

Ik ben een vrouw van 38 uit Gent en dringend op zoek naar een even spontane reisgenoot als mezelf!
Het liefste wil ik een dag of 10 à 11 weg maar mocht dit niet lukken stel ik me al tevreden met een weekje zon!
Ik combineer graag rust met cultuur en ontmoet graag nieuwe mensen!
Voorkeur voor reisgeno(o)t(e) tussen de 28 en 40 jaar en elkaar op voorhand eens ontmoeten.

Grtjs en mss tot binnenkort op de luchthaven!

Sandra

Hey Sandra,
Ik ben Peter uit Lochristi e ik vertrek de 13 e tot de 22e voor paar dagen Andalusië.
Normaal was da gepland mee mijne maat maar door onverwachte omstandigheden heeft hij moeten afzegge.
Daardoor zal er dus een plaatsje zijn naast mij opt vliegtuig .
Ik ben hier juist per toeval op da forum beland en zag da staan. Normaal ga ik alleen nu maar reisgenoot altijd welkom.
Ale ge zie maar of ge da zie zitte e wijveke, moe dan maar keer sture e via mail ofzo om eerst keer af te spreken ok,
Groeten Peter

Dag Peter,
Alvast bedankt voor je reactie maar ik ben al 2 keer naar Andalusië geweest dus wil nu graag een andere bestemming ontdekken.
In ieder geval veel succes ook bij het vinden van een reispartner!

Grtjs,

Sandra

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...