Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reismaatje gezocht Sri Lanka 2023 maart (20-25 j, f)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo lieve mensen,

Ik ben op zoek naar een reismaatje van ongeveer dezelfde leeftijd om samen een maand door Sri Lanka te reizen. Want samen is naast dat het gezelliger is, ook een stuk veiliger! Ik heb nogal zitten te dubben tussen Sri Lanka en Bali, maar aangezien ik begin maart wil vertrekken valt Bali helaas af vanwege het regenseizoen...

Mocht iemand ook in maart 2023 naar Sri Lanka willen voor een maandje, hoor ik het graag. Dan kunnen we kijken hoe het klikt en de ins en outs van ons avontuur samen een beetje plannen!

Groetjes Nikki

Hoi Nikki!
Jou berichtje spreekt mij heel erg aan, is maart een must voor jou? Zo niet kom ik graag in contact met je.

Groetjes, Anne

Hi Nikki! Ben je nog geïnteresseerd? Ik wil ook graag rond die periode weg. Ik ben Kim, 23 jaar en wil heel graag meer reizen. Laat maar weten of het je wat lijkt. Je kunt me ook bereiken via Instagram: Kimverkuyl.

Ik hoor het graag, X Kim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...