Reismaatje gezocht tussen week 30 en 33

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shirly112

New Member
Hoi hoi,

Mijn naam is Shirly, 31 jaar oud en ik zoek een reismaatje. Omdat ik in het onderwijs werk ben ik gebonden aan de schoolvakanties.
Zelf vind ik een combi van cultuur snuiven en relaxen bv op een strand heerlijk. Dit kan zowel binnen als buiten Europa, ik sta open voor veel.

Wat je kan verwachten: iemand die rustig is, eerlijk is en het belangrijk vind dat de ander zich comfortabel voelt. Ik drink niet, dus een zuipvakantie zit er voor mij niet in.

Belangrijk vind ik dat er een klik is, ik hoop van jullie te horen. 😊

Ik ga naar de caravan in zuid frankrijk in de ardeche ik sta daar aan de rivier de chassezac
Ik ben maxim 53 jaar gescheiden vader heb ook 2 dochters maar die gaan dit jaar hun eigen weg
In de caravan liggen 2 tenten normaal gesproken voor hun
Ik zou enkel gezelligheid leuk vinden heb geen gedachte van liefde
Ik zwem en vis er graag ontbijt en lunch bij de caravan en ga in de avond uit eten
Ik drink soms een biertje maar ben zeker geen zuipschuit
Beetje aanspraak is waar het mij omdraait
Het is 1100 km rijden en ik rust slaap altijd in de buurt van dijon daar zouden we een kamer delen maar na 700 km rijden wil ik maar 1 ding hoor pitten
Zou leuk zijn je eerder te ontmoeten zodat je weet wie ik ben en ik jr kan laten merken geen sexuele intentie heb .
De kosten van benzine auto route en camping kunnen we delen
Mijn vakantie is van 26/7 tot 23/8
Als jij eerder terug zou willen is er een optie van een flixbus naar nederland enkele reis +- 60,-

Dit is de rivier en de plek aan de rivier waar we zouden staan de tent van mijn dochter staat naast de caravan inclusief mijn auto Screenshot_20220725-200003.webp

Bijlagen

• IMG-20220817-WA0010.webp
    IMG-20220817-WA0010.webp
    1.6 MB · Weergaven: 1
Hee Shirly, ik heb ook een oproep gedaan voor een auto trip door Kroatië. Combinatie tussen strand en natuur. Bekijk m anders even:).

Hoi hoi,

Mijn naam is Shirly, 31 jaar oud en ik zoek een reismaatje. Omdat ik in het onderwijs werk ben ik gebonden aan de schoolvakanties.
Zelf vind ik een combi van cultuur snuiven en relaxen bv op een strand heerlijk. Dit kan zowel binnen als buiten Europa, ik sta open voor veel.

Wat je kan verwachten: iemand die rustig is, eerlijk is en het belangrijk vind dat de ander zich comfortabel voelt. Ik drink niet, dus een zuipvakantie zit er voor mij niet in.

Hallo
Ik ben Sara 33 jaar. Ik heb wel interesse. Maar zou goedkoop reisje moeten zijn heb al een dure reis gedaan. Zou jij het zien zitten te gaan kamperen?
Groetjes Sara

Hoi hoi,

Hey, heb je al iets gepland? Ik kan me wel vinden in je post en zelf zal ik graag op korte termijn een korte of langere trip maken.

Zou jij het zien zitten om te kamperen?
Zou graag met weinig budget leuke dingen doen. Heb wel op tijd rust nodig. Hoop dat je dat niet erg vind. Het is mijn eerste keer kamperen maar wou dit al lang eens doen. Waar wou jij graag naartoe gaan?

Kamperen heeft niet mijn voorkeur, maar als het ergens warm weer is (liefst droog met zon) dan wil ik er best over nadenken. Ik heb een eenpersoons tentje, maar uit ervaring weet ik dat ik dan meestal niet zo goed slaap. En dat is wel belangrijk voor me, evenals voldoende rusten, dus daar kan ik me helemaal in vinden. Goedkoop hoeft niet per se met kamperen, kan bijvoorbeeld ook via Couchsurfing (dan verblijf je gelijk bij locals) of bij een hostel. Een appartementje of kamer delen kan ook schelen in de kosten; ik heb best wat reiservaring. Ik denk erover om Nederland en dit weer even te ontsnappen. Heb nog geen uitgesproken voorkeur qua waar ik heen wil. Jij? Spanje is wel leuk, maar lijkt me ook leuk om ergens heen te gaan waar ik nog nooit ben geweest, zoals Luxemburg, Zwitserland, delen van Portugal, Frankrijk, Italië, Griekenland en de Balkanlanden ben ik sowieso nog nooit geweest.

Welk vervoermiddel had je in gedachten?
Wou gewoon zo goedkoop mogelijk hoeft niet in een tent. Kunnen misschien verder babbelen via WhatsApp? 0476962261

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan