Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reismaatje gezocht (v) mei-juli midden of zuid Amerika

Status
Niet open voor verdere reacties.

Doreen21

New Member
Heyy,

Ik ben Doreen, 21 jaar en ik ben dit jaar bezig met een tussenjaar tussen mijn bachelor en master in. Ik volg dit jaar een extra minor aan de Universiteit in Utrecht, maar vanaf mei heb ik geen vakken meer dus leek het mij leuk om vanaf dan te gaan reizen. Ik heb al een paar ideetjes in mijn hoofd over welke landen me erg leuk lijken, maar als jij ook iets leuks weet laat het vooral weten! Verder zoek ik iemand die een beetje sociaal, sportief en avontuurlijk is. (Een rust dagje tussendoor vind ik trouwens ook niet erg). Als dit je leuk lijkt stuur me vooral een berichtje! (Ik kan zelf geen Spaans, dus als jij dat wel kan is dat al helemaal een pluspunt haha).

Liefs,
Doreen

hayy doreen, Nienke hier, 20 jaar en ook een tussenjaar. helaas kan ik geen spaans haha, maar wel engels. Ik hoor graag naar de ideeën die je hebt. je kan me een insta dm sturen om daar verder te kijken naar onze interesses en of het klikt (nienkedh_)

Hoi Doreen en Nienke,
Ik ben momenteel 18 jaar (tegen die tijd bijna 19). Ik ben vanaf midden juni gediplomeerd en ook van plan om te gaan reizen. Staan jullie open voor nog een (mogelijk) reisgenootje? Ik ben ook bereikbaar via instagram (@fleurwery)

Hey doreen!
Mijn naam is Lisa en ik ben 24 jaar. Zelf heb ik het plan staan om naar Australië te gaan vanaf de eerste week van mei tot en met midden juli. Hiervoor zou ik graag een maatje willen die mee wilt. Van alles mogelijk, maar we reizen dan iig niet alleen!
Mocht je interesse hebben kun je me een berichtje sturen via insta: Lisavandevenn.

Hoi Doreen!
Ik ben Siegrid en 21 jaar. Ik heb ook het plan om te gaan reizen. Ik ben benieuwd of ik nog op tijd reageer en wat je/jullie plannen zijn! Laat maar weten, mijn insta is @siegrid.b

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...