Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reismaatje gezocht V tussen 17/19 jaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ilonakuipers

New Member
Hai! Ik ben Ilona 18 jaar en heb momenteel mijn tussenjaar en zal er graag even tussenuit willen maar alleen is lang zo gezellig niet. Wil jij nou ook niet alleen gaan let me know

Hi Ilona, ik ben ook 18 jaar en heb momenteel een tussenjaar. In december wil ik een maand naar Indonesië, Bali (ubud,canggu) en de eilanden hieromheen gaan. Lijkt dit je toevallig wat?

Hey Eline wat super leuk!
Had je al datums in gedachten? Ik ben het liefst met kerst thuis maar het lijkt me wel super gezellig let me know.

Hai! Ik ben Ilona 18 jaar en heb momenteel mijn tussenjaar en zal er graag even tussenuit willen maar alleen is lang zo gezellig niet. Wil jij nou ook niet alleen gaan let me know
Heyy, mijn naam is Lynn en ben bijna 18. Ik heb momenteel ook een tussenjaar en zoek iemand om mee te reizen. Alle bestemmingen lijken mij wel leuk, maar zoals je zegt ga ik ook liever samen met iemand! Heb jij al iets in gedachten wat je leuk lijkt?

Hey Eline wat super leuk!
Had je al datums in gedachten? Ik ben het liefst met kerst thuis maar het lijkt me wel super gezellig let me know.
Ah ja snap ik! Ik ben zelf van plan om eind november (rond de 27e) weg te gaan en ik kan tot 7 januari. Hierna vlieg ik door naar de Filipijnen om daar met een vriendin nog een maand te reizen. Laat maar weten

Hii Ilona, ik ben ook 18 en ik heb al deels mijn reis richting zuid-oost Azië gepland, maar zoek nog een maatje om mee te gaan. Ik ga zelf eerst een maand in april naar Indonesië met een vriendin, maar ben daarna van plan om in 3 maanden Thailand, Cambodja en Vietnam af te reizen. Lijkt je dit wat?

Ah ja snap ik! Ik ben zelf van plan om eind november (rond de 27e) weg te gaan en ik kan tot 7 januari. Hierna vlieg ik door naar de Filipijnen om daar met een vriendin nog een maand te reizen. Laat maar weten
Heel jammer maar ik ga 27 december zelf een paar dagen weg dus jammer genoeg kan ik dan niet mee hopelijk vind je iemand!

Hai Annelien wat een super leuke plannen helaas zijn deze 3 maanden voor mij niet zo ideaal wel bedankt voor het aanbod had het erg leuk gevonden hopelijk vind je iemand!

jaa klopt, als je dat liever hebt. Het is namelijk nog niet zeker of een vriendin komt de laatste maand (vietnam). Thailand en Cambodja zou ik dan alleen heen gaan en dan ongeveer per land 1 maand of in Thailand iets langer.

Heyy, mijn naam is Lynn en ben bijna 18. Ik heb momenteel ook een tussenjaar en zoek iemand om mee te reizen. Alle bestemmingen lijken mij wel leuk, maar zoals je zegt ga ik ook liever samen met iemand! Heb jij al iets in gedachten wat je leuk lijkt?
Heey ik heb ook een tussenjaar en zou graag in mei/juni/juli willen gaan (niet 3 maanden maar ergens daar), stuur me een berichtje op insta: inge.tmh
X

Hi Ilona. Ik ben Saar, 18 jaar en wil heel graag reizen naar Bali of Thailand ergens! Lijkt me zo gaaf, maar durf ik niet alleen. Mij lijkt het heel leuk om ergens in Februari voor een paar weken tot een maandje te gaan! Groetjes Saar!

Hey Annelien, ben ook 18 en zou de hele maand juni naar Thailand willen…

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...