Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reismaatje gezocht (v) Zuid-Oost Azië begin maart 2024.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maartjev

New Member
Hoi,
Ik ben Maartje 24 jaar oud en op zoek naar een reismaatje voor begin maart 2024.
Graag wil ik naar Zuid-Oost Azië voor 3 tot 4 maanden. De landen die op mijn lijstje staat zijn: Thailand, Vietnam, Cambodja, Filipijnen en Indonesië.
Heb jij nou (deels) dezelfde plannen en lijkt het je leuk om samen te reizen? Laat dan een reactie achter

Hi Maartje! Ik heb ongeveer dezelfde reisplannen, alleen zou ik een maand later willen vertrekken. Misschien leuk om alsnog contact te krijgen met elkaar! Ik ben overigens ook 24 jaar oud en opzoek naar iemand om iig een start mee te maken op reis!
Femke

Hey Maartje,

In feb/maart 2024 ben ik van plan om voor 4weken naar Vietnam te gaan. Het lijkt mij leuk om stukjes van mijn reis met iemand te delen. Ik ben zelf 25, studente met een tussenjaar. Als jij rond die tijd ook in Vietnam bent, hoor ik het graag!
Groetjes,
Ilja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...